PDA

View Full Version: Løst Feil koding i vBSEO meta innholdsbeskrivelsen



krisp
17-01-10, 01:00
Her er et innlegg på engelsk på et dansk forum: Klassisk fåreskindsjakke ("")

Den vBSEO meta innholdet er riktig i kildespråk, men inneholder feil koding for andre språk som svensk og polsk [URL = "Kożuchem Classic [/ URL]:


<meta name="description" content="Szukam classic kożuchem. Myaa&gt; la ™, Å ¼ e Redford: Znaleziono Tych cha, Opaka ³ w w NY, ale nie Wiemer, co zrobić jakoÅ&gt; ci: http://www.rafelshearling.com/ Lefty myślę Redford: Found these guys w Nowym Jorku, ale mieć" />

nb vbenterprisetranslator_inpost_translate er redigert slik at den bare inneholder $ oversatte - tittelen er i kilde og innhold er på engelsk med lang = no koder rundt

vBET
17-01-10, 13:38
Hva er din innstilling av vBSEO valget: "Erstatt" META søkeord innhold? "

krisp
17-01-10, 15:03
Det er "ja"

vBET
17-01-10, 15:44
Ifølge vBET installasjonsmanualen:
(Påkrevd) Slå av valget "Erstatt" META søkeord innhold? "

Fortell gjør denne endringen gjør det fungerer.

krisp
17-01-10, 15:48
Gjør ingen forskjell.

Noe som virker litt merkelig:

showthread ser slik ut:


<meta name="description" content="xxx $thread[title] xxx" />
<meta name="keywords" content="thread[title] $vboptions[keywords]" />

<title>$thread[title]<if condition="$pagenumber>1">
- side $pagenumber</if></title>

Jeg satte inn xxx - I dont se xxx og $ tråd [tittel] er tittelen ikke innholdet. Men hvis jeg fjerner den linjen så meta innholdet linje disapreares sammen med den virkelige meta innholdet beskrivelse.

vBET
17-01-10, 16:21
OK, så - vi vil undersøke dette:)

Også - det er ikke rart - vBSEO overstyrer din verdi

Michael
17-01-10, 22:01
Jeg får dette også. I vår kilde innhold = "" er backslashed:

<meta name="keywords" content=\"Teen Forums, les forums d'aide teen, teen chat, forum adolescentes, les adolescentes enceintes, les adolescents, les adolescents essaient de concevoir, de dépression chez les adolescents, les sévices, les conseils de suicide, la violence physique, les grossesses précoces, les fréquentations et les relations, la sexualité adolescente, la puberté, des forums des conseils ado" />

krisp
17-01-10, 22:37
Jeg opprettet nettopp en ny tråd - og skapte et unntak i showthread så det ikke får vBSEO content =

Det er nå indeksert i Google og teksten under linken er veldig irellevant når du søker etter tittelen.

Jeg tror dette må ha topp prioritet siden det betyr at trådene postet i noe, men kildespråket viser seg dårlig i Googles søkeresultater ...

vBET
18-01-10, 00:37
Uthevet i TODO liste

vBET
21-01-10, 20:09
Jeg får dette også. I vår kilde innhold = "" er backslashed:

<meta name="keywords" content=\"Teen Forums, les forums d'aide teen, teen chat, forum adolescentes, les adolescentes enceintes, les adolescents, les adolescents essaient de concevoir, de dépression chez les adolescents, les sévices, les conseils de suicide, la violence physique, les grossesses précoces, les fréquentations et les relations, la sexualité adolescente, la puberté, des forums des conseils ado" />

Dette er rask løsning for backslash problemet (vil bli inkludert i 3.3.1):
1. åpne / includes / vbenterprisetranslatof_functions.php
2. Finner der:


$output =& vbet_replaceFirst('<meta name="keywords" content="'.$keywords.'" />', '<meta name="keywords" content=\"'

3. Erstatte det med:


$output =& vbet_replaceFirst('<meta name="keywords" content="'.$keywords.'" />', '<meta name="keywords" content="'

vBET
21-01-10, 22:35
Gjør ingen forskjell.

Noe som virker litt merkelig:

showthread ser slik ut:


<meta name="description" content="xxx $thread[title] xxx" />
<meta name="keywords" content="thread[title] $vboptions[keywords]" />

<title>$thread[title]<if condition="$pagenumber>1">
- side $pagenumber</if></title>

Jeg satte inn xxx - I dont se xxx og $ tråd [tittel] er tittelen ikke innholdet. Men hvis jeg fjerner den linjen så meta innholdet linje disapreares sammen med den virkelige meta innholdet beskrivelse.

Du har slått på omskriving beskrivelse av vBSEO - du vil ikke se tittelen er det bare en del av innholdet.

vBET
21-01-10, 22:36
Her er et innlegg på engelsk på et dansk forum: Klassisk fåreskindsjakke (http://www.thegame-online.dk/showthread.php?t=14258)

Den vBSEO meta innholdet er riktig i kildespråk, men inneholder feil koding for andre språk som svensk og polsk Kożuchem Classic (http://www.thegame-online.dk/pl/showthread.php?t=14258:):


<meta name="description" content="Szukam classic kożuchem. Myaa&gt; la ™, Å ¼ e Redford: Znaleziono Tych cha, Opaka ³ w w NY, ale nie Wiemer, co zrobić jakoÅ&gt; ci: http://www.rafelshearling.com/ Lefty myślę Redford: Found these guys w Nowym Jorku, ale mieć" />

nb vbenterprisetranslator_inpost_translate er redigert slik at den bare inneholder $ oversatte - tittelen er i kilde og innhold er på engelsk med lang = no koder rundt

Korrigert. Vil bli inkludert i 3.3.1

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1