Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 2 van 2

Onderwerp: Het is mogelijk om andere betalingen dan paypal? Als de update is inbegrepen in de prijs?

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    Mei 2011
    Berichten
    11

    Default Het is mogelijk om andere betalingen dan paypal? Als de update is inbegrepen in de prijs?

    Text automatically translated from: Polish to: Dutch
    Translated text
    Ik overweeg aanschaf van vBET. Echter, ik heb informatie nodig:
    -is het mogelijk om anders dan door paypal betalen? Ik heb niet een credit card, en ik ben uit het Verenigd Koninkrijk op dezelfde manier als u. Kan ik overbrengen naar een account?
    -Hierdoor kan betaling $ 230 vanaf de update is inbegrepen in de prijs?
    Original text
    Laatst bewerkt door Marcin Kalak; 11-05-15 in 08:10. Reden: reparatie bbcode

  2. #2
    Banned
    Geregistreerd
    Augustus 2012
    Berichten
    481

    Default

    Text automatically translated from: Polish to: Dutch
    Translated text
    U kunt het bedrag overbrengen naar uw account. Vul het formulier als normaal, maar betaalt niet met behulp van Paypal-systeem zal u tonen het bedrag moet worden betaald (in dollars berekenen voor een bok op de gemiddelde wisselkoers Netwerkopstartprogramma op overdracht). Na het invullen van het formulier Stuur me een PM op de gegevens die u hebt ingevoerd, en ik zal posterijen u de gegevens over te dragen. Na de goedkeuring van de overdracht ontvangt u licenties.
    Door de aankoop van licenties, hebt u één jaar gratis upgrades, u de licenties en de updates voor nog een jaar later kan uitbreiden.
    Original text
    Laatst bewerkt door Marcin Kalak; 11-05-15 in 19:36.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •