PDA

View Full Version: Reeds voorgesteld vbet_guestcache te groot voeg een lege opdracht in het cpanel



mario06
16-07-10, 16:15
vbet_guestcache te groot voeg een lege opdracht in het cpanel

Het kostte me 4 uur op een quad opgetuigd server leeg is (handmatig) de inhoud, dit is overdreven en ik voel dat er een soort van compressie is hier nodig is en met de vbet tabellen cache en een ander ding wat over het toevoegen van een flush-knop om dit te laten in de admincp?

wat betreft

kamilkurczak
18-07-10, 10:26
ok, maar ik dont understand exacly,

Je schrijft dat je niet opties in admincp (issue) hebben of suggereren het toevoegen van een nieuwe functie? (Spoelknop)
indien ja ik ben het verplaatsen van een onderwerp om functies vragen

mario06
18-07-10, 10:39
In plaats daarvan legen van de tabellen handmatig uit mijn dmin kunt u een optie om deze spoelen in de admincp?
Groeten

vBET
20-07-10, 19:47
We hebben al verzoeken voor het verminderen van grootte van de gast geval en ook om de mogelijkheid toe te voegen aan duidelijke database cache van Admin CP - alles geaccepteerd:)

Houdt u er rekening mee dat op dit moment te gast cache kunt u gewoon meer pagina's toevoegen om te negeren verminderen. En met de database cache te verminderen verander gewoon cache tijd om te leven naar kleinere. Maar in de booth gevallen zal een negatief effect op de prestaties, omdat meer resulteert vaak zul worden genomen van Google wat er veel meer tijd.

vBET
20-07-10, 19:50
Ook - je er al eentje hetzelfde in de thread waar dit reeds werd voorgesteld (precies hier:

PLEASE STOP SPAM! Deze thread zal binnenkort worden verwijderd - het is enought wanneer je je gegevens een keer:)

mario06
20-07-10, 22:51
Er is geen reden om onbeschoft, omdat we leven niet in de jaren 1940 weet je, en ik ben niet spammen, als iemand zou sneller reageren op het niet nodig zou zijn om het te herhalen over en over en bovendien hebben we het over twee verschillende dingen.


In een andere thread dat je zei dat je zou een database flusher we nooit over de ftp vbet_guestcache bestand deleter sprak in de admincp maken??

Hoe zit het met mijn andere probleem in de vertaalde titels -> F.. ., Ik wacht nog steeds op een reactie.

Groeten

vBET
21-07-10, 07:38
Sorry als je nam mijn commentaar als brutaliteit. Het was niet mijn bedoeling. Neem mijn excuses voor. Ik wilde alleen maar je zichtbaar voor niet schrijven over hetzelfde onderwerp op verschillende plaatsen, omdat ik al gevraagd u over deze voor en legde uit dat het alleen maakt rotzooi op het forum en in ons team, en dat is waarom we moeten zulke dingen schoon te maken. Een thread per een probleem is genoeg. Anders hebben we problemen hebben met het beheren van IT en met de toe te wijzen aan onze medewerkers. Dat is waarom ik maakte het vet en in de bovenste gevallen - ik al vroeg u over het niet schrijven van dezelfde informatie meerdere keren (wat op dit forum wordt beschouwd als spam en op minstens enkele andere waarvan ik weet dat ook) en streed dat je het mis voor . Wilde gewoon niet dat je nu missen.

Zelfs nu ben ik wakker om te bevestigen dat sommige andere 2 draden die je echt over een probleem of niet En het is opknoping als dat sinds weken (hier je schrijft dat je wayting voor onze reactie - kijk daar zijn we dan wayting voor jou sinds 2 weken;)). Het schrijven van een paar keer over een probleem dat u maakt gewoon het langer om te evalueren niet sneller. Dus gewoon stop dan doen en als je een probleem hebt - maken thread over het - slechts 1 - we zullen omgaan. Dat is de reden waarom we statussen over onze draad hebben - om er zeker van iets doet nog steeds onze aandacht of niet vereist.

Nogmaals sorry als je nam mijn opmerking niet al te goed: o En echt bedankt voor uw opmerkingen over het - ik zal meer aandacht aan dergelijke vragen te meer voorzichtig. Hoop dat we onze toekomstige betrekkingen op te bouwen met begrip en goede gevoelens:)

Over zaken die nog op - onder de link bevestigt u doet is het hetzelfde probleem als in andere onze draad. En alsjeblieft in een 2e sturen vereiste gegevens die ik zojuist gevraagd gisteren. Ik was op vakantie op de zee, dus ik was niet in staat om eventuele problemen op te lossen en Kamil werkte aan veel zaken in dezelfde tijd. Als ik nu terug ben moet het snel gebeuren:)

En je hebt gelijk - dat je niet schrijft over Admin CP-cache clearing voor. Het was al vroeg in de andere thread door iemand anders, zodat ik hier de status zoals reeds voorgesteld.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 enjoy automatic translations