PDA

View Full Version: Niet vertalen van de naam van het gat



oeyaps
02-06-10, 13:39
Hallo, ik wil weten, niet hoe de naam van het gat te vertalen? (Bijvoorbeeld alleen de naam van het forum. VBulletin Enterprise Translator (vBET)) Hartelijk dank en ik kijk uit naar uw reactie.

kamilkurczak
02-06-10, 16:13
Hallo,

1. Ga naar admincp -> stijlen en templates.

2. Zoek de tekst die u geïnteresseerd bent

3. zet uw titel tekst tussen: and
(Dit is niet vertaald gebied)

oeyaps
02-06-10, 16:26
Ik vroeg de naam van het forum van de website, niet een specifiek gebied. Gelieve weet iemand hoe je vBet voorkomen dat de naam van het gat te vertalen?

VGF
02-06-10, 16:38
Ik vroeg de naam van het forum van de website, niet een specifiek gebied. Gelieve weet iemand hoe je vBet voorkomen dat de naam van het gat te vertalen?

Voor zoekmachine optimalisatie, zou je willen dat de naam te vertalen naar de juiste taal.

Maar zo niet, zou ik stel voor het maken van uw forum naam van een beeld. Op deze manier is er noway het zou kunnen vertalen.

oeyaps
02-06-10, 16:51
Io ho una immagine come nome del foro, ma quando cerco su google, ovviamente, il nome del foro è in parole, e non come immagine.

Quando uso il traduttore vBet il nome si traduce in questo modo:

"Breakers Team" -> a "Team Breakers"

Io voglio ke rimanga "Breakers Team".

Vorrei uno script come questo: (ma per il nome del foro)

if ($_REQUEST['language'] && $vbulletin->opties [' vbenterprisetranslator_donttranslateusernames ']) {$ userinfo [' musername '] = '' . $ userinfo [' musername ']. '';}Dit is voor de gebruikersnaam, ik zou graag voor de naam van het Forum.

kamilkurczak
02-06-10, 16:59
U wilt titel tekst van je forum te houden, in de bovenste balk van de browser, toch?

Dus je moet ze de titel tekst tussen: and
and - Dit maakt de tekst in is niet vertaald

ja, gebruik admincp -> stijlen en sjablonen-> zoeken in sjablonen, zoekresultaten verfijnen <title>.

in de doos aan de linkerkant je stijl templates hebben met <title>, vind de stijl sjablonen die u geïnteresseerd bent.

bijvoorbeeld:

stijlsjablonen FORUMDISPLAY:
verandering <title> {vb: rauw foruminfo.title_clear} </ title>
naar
<title>{vb:raw foruminfo.title_clear}</title>

oeyaps
02-06-10, 17:11
einde

of

and

??

kamilkurczak
02-06-10, 17:13
and

vBET
03-06-10, 00:17
en

is het juiste antwoord;) Sorry voor de verwarring - gratis versies zijn oude NTA notatie.

oeyaps
13-06-10, 12:19
Dank u vBET

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET Translator 4.10.1