PDA

View Full Version: Vragen alvorens te kopen ...



kaiser1313
12-02-10, 00:22
Goed voor het kopen van deze mod die ik echt ziet er erg goed ik ken een paar dingen: 1 .- Het ondersteunt vBSEO vbulletin4 en 3.5RC2, plus-sitemap-generator vBSEO-2.6 en vbadvanced4? 2 .- Het weerspiegelt ook de plugins die zijn geïnstalleerd op het forum? 3 .- De opnieuw het schrijven van aangepaste regels die ik heb in de vBSEO zou ook worden vertaald in elk geval? 4 .- Ik heb een mod voor het automatisch genereren van tags van elk item is geplaatst, wat zou er gebeuren met deze labels? Zou resulteren in elk geval? 5 .- Voor zowel vBSEO en zelf-labelling mod I bevat een lijst van lege woorden toe te voegen, nu heb ik toegevoegd een lijst van de Spaanse (forum's standaard taal) en Engels, als ik installeer de vertaler moet de lijst van lege woorden toe te voegen bij alle deze talen? Ik hoop dat ik antwoord ... Saludos ...

vBET
15-02-10, 11:18
1 .- het zal compatibel zijn met VB4 zeer binnenkort. We zijn nu workin op vBET 4.0.0 versie, die compatibel zal zijn met VB4 - het zal worden vrijgegeven aan het begin van de mars. In de volgende releases maken we het verenigbaar met vBSEO3.5 en dit zal ook snel gebeuren. het maken van vBET 4.x compatibel met vBSEO-sitemap-generator is ook in de plannen. We hebben niet te maken nog geen plannen om de integratie met vbadvanced4.

2 .- het vertaalde inhoud van outhput html. Dus als andere plugin beïnvloedt uitgang dan ti zal worden vertaald. Als het is gemaakt door Ajax dan standaard zal ik niet worden vertaald (als het niet is geïntegreerd met vBET), omdat het geen deel uitmaakt van de output html. U kunt proberen gratis versie eerst en zie het in het leven. Hier is het voor VB4: vB Enterprise Translator - vBulletin.org Forum (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=232456)

3 .- We heb het niet getest. Als herschrijven is werkzaam als vB haak en het gebeurt voordat global_complete of in global_complete met de uitvoering order minder dan 1000 dan zal het vertaald.

4 .- Welke tagger precies gebruikt u?

5 .- Nee Die zal gewoon worden opgenomen in URL.

In het geval van de toekomst vragen - vraag maar:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1