PDA

View Full Version: Eigen CPM uitgifte en standaardtaal



vidal
19-01-10, 08:00
Hallo,

Im met behulp van VB eigen CPM en mijn standaard taal is Engels. Maar mijn om onmiddellijk te gebruiken malay.

Mijn vraag. Is Vbet ondersteuning van eigen CPM? en is het voor het eerst standaard taal hetzelfde zal zijn en nadat we op een andere taal dan zal het uit te voeren?

Dank.

vBET
19-01-10, 20:42
Eigen CPM is gescheiden mod en op dit moment vBET kunnen samenwerken met het maar niet officieel ondersteunen. Zoals we weten van onze gebruikers pagina's zijn vertaald en er is een probleem met de titels van berichten geschreven in andere talen, maar er is niet officieel oplossing voor dit (zie hier voor meer informatie: vBET en eigen CPM

Ik ben niet echt zeker van dat dit antwoord op uw vraag betrekking heeft, dus voel je vrij om meer te vragen of u moet weten:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1