PDA

View Full Version: Opgelost vbet gewoon terug te keren naar het Engels voor de gasten gebruik footer vlaggen



Michael
24-12-09, 21:54
vbet gewoon terug gaan naar het Engels met behulp van de voettekst vlaggen:

Teen Forums>> Teen Help | Teen Advice & Support | Teen Chat <<(http://www.teenforumz.com/)

vBET
25-12-09, 18:28
Ik zie het. Ook ik zie dat het werkt na verloop van korte tijd - vertel me wat is uw waarde voor de Admin CP -> vBET -> Misc -> Taal cookies tijd om te leven?

Michael
25-12-09, 18:29
Dat is bij standaard die is vastgesteld op 10.

vBET
25-12-09, 18:32
De standaard is 1. Stel het terug naar 1 en vertel het resultaat.

Michael
25-12-09, 18:34
Perfect! Dank u. Ik moet u deze hebt gewijzigd en vergeten. Ik neem aan deze instelling betekent dat de vbet cookie voor het bijhouden sterft na 1 minuut van inactiviteit correct?

vBET
25-12-09, 18:50
Het is in seconden en het is om vertalingen volgen, zelfs wanneer omleidingen gebeurt. We zullen hoe dan ook te onderzoeken, want er is opgenomen speciaal script dat moet erkennen dat het echt mens was niet omleiding. Maar blij dat je oplossing nu hebt:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1