PDA

View Full Version: Opgelost Als thread titel wordt overschreden door het inbrengen van langtitle dingen te breken



tavenger5
12-09-11, 22:24
Ik merkte dat als iemand een thread in een andere taal, dat is net onder de min tekens voor draad titel en de langtitle labels gaan over deze limiet, deze schroeven de display van de draad in forumdisplay, zoekresultaten en op de draad pagina zelf. Hetzelfde geldt als er een thread titel wordt vertaald, iemand reageert op de draad, en 'Re:' stuurt de post titel over zijn karakter te beperken.

Ik kan het niet tonen een voorbeeld van deze, want ik moest om het te bevestigen op mijn forum. Ik weet zeker dat als je hier gerepliceerd als u een titel net onder de thread titel maximum aantal tekens dat is een vertaling van de standaardtaal.

r.dziadusz
13-09-11, 11:04
Kunt u ons laten zien een probleem, want ik kan nauwelijks begrijpen wanneer het probleem lijkt

tavenger5
13-09-11, 16:44
Het probleem is wanneer 'langtitle' wordt in de thread titel, is het niet herkennen van de thread titel tekens. Als de tag wordt afgesneden en is niet goed gesloten, het breekt de pagina waar de titel verschijnt.

r.dziadusz
14-09-11, 10:05
Ok, maar ik kan niet dit probleem te reproduceren op mijn test forum, mijn [langtitle] is nooit geknipt.
Kunt u mij uitgebreide informatie over dit probleem. Wat is je langtitle de lengte te beperken, en hoe lang de tittel zou moeten zijn (in welke taal) om de lijn te breken?

tavenger5
17-09-11, 19:46
mijn titel lengte limiet was 85, maar ik verhoogd naar 100. Dus, bijvoorbeeld, als de gebruiker geplaatst een titel die was 95 tekens, dan dan langtitle labels zou sturen over de limiet. Het systeem afgeknotte de afsluitende langtitle-tag, wat resulteert in het verbreken van de lay-out.

r.dziadusz
18-09-11, 20:01
Ok we waren in staat om dit probleem te reproduceren, en nu zijn we bezig

vBET
20-09-11, 08:41
Hi. Ik was in staat om te reproduceren. Het was echt moeilijk om te reproduceren en ik maakte het per ongeluk het werken aan iets anders. Het was zwaar, want het is vBulletin bug. vBET maakt gebruik van vBulletin functie vbchop, die veronderstellen dat touw sneed volgens de gewenste lengte in veilige manier (rekening houdend met gecodeerde tekens). Helaas vBulletin heeft bug er en voor berichten die zijn gecodeerd om een veilige UTF-8 (tekens, zoals & # code;) geeft verkeerde resultaten.

Wij sturen bug rapporteren aan vBulletin (vBulletin bug (http://tracker.vbulletin.com/browse/VBIV-13177)) en schiep quick fix op vBET kant. Dus nu vBET detecteert of vbchop terug meer resultaat en snijdt het aan gewenste set. Ook hebben wij eenvoudige detectie om te controleren of geen letter gecodeerd in het formaat & # code, was niet gesneden in het midden en zo ja, dan laatste woord is ook geknipt (gewoon door het vinden van vorige ruimte). Zie de onderstaande quick fix.

Quick Fix:

Open / includes / vbenterprisetranslator_functions_detection.php
Zoek:

$title = vbchop($title, $vbulletin->options['titlemaxchars'] - 12).'[/langtitle]';
Vervangen door:


$desiredLength = $vbulletin->options['titlemaxchars'] - 12;
$title = vbchop($title, $desiredLength);
if (strlen($title) > $desiredLength) {
$title = substr($title, 0, $desiredLength);
$lastOpen = strrpos($title,'&');
$lastSpace = strrpos($title, ' ');
$lastClose = strrpos($title,';');
if ($lastOpen!==false && $lastSpace!==false && $lastClose!==false && ($lastSpace < $lastOpen) && ($lastOpen > $lastClose)) {
$title = substr($title, 0, $lastSpace);
}
}
$title .= '[/langtitle]';



Dit zal worden opgenomen in de volgende release.

vBET
20-09-11, 23:02
Houdt u er rekening mee dat vorige bericht is gewijzigd om meer geavanceerde quick fix (het oplossen van uitgifte van de snede in de middelste letter in het formaat & # CODE;) te geven. Dus als je al van toepassing zijn eerdere oplossing die u kunt overwegen om daadwerkelijk een te gebruiken, of gewoon wachten op nieuwe release:)

tavenger5
22-09-11, 01:49
Dankzij Michal - Ik wist dat er iets omhoog. Heeft de snelle oplossing ook rekening voor antwoorden ook? Soms is het 're:' stuurde het over de grens.

vBET
22-09-11, 09:34
We hebben niet controleren. Als u vindt dat probleem nog steeds bestaat in dit geval, neem dan hier contact met ons op en wij zullen behandelen dit:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1