PDA

Ver Versión Completa: Resolto Servidores Power

Valdo
21-04-10, 10:58
Tentamos probar todos os parámetros que nos deron nas últimas semanas, pero o servidor non pode facelo. Así, a miña hospedaxe pediume para preguntarlle cales as características que o meu servidor para o futuro excelente traballo co seu plugin considerar estas visitas mensuais: Estatísticas de tráfico Todas as estatísticas de tráfico son estimacións Mundial visitantes únicos (cookies) 65K visitantes únicos (usuarios) 33K page views visita 120K 71K https://www.google.com/adplanner/site_profile#siteDetails?identifier=scuo.la&geo=001&trait_type=1&lp=false Cales son as características dos servidores consellos? Os seus outros clientes con visitas semellantes ao meu servidor que usar? Grazas

vBET
22-04-10, 15:05
Por favor, supervisar o seu servidor en CPU e área de uso de memoria e determinar recurso é necesario.

Teña en conta que sobre como desactivar algunhas linguas que o servidor non pode facer iso con todos (comezar con poucos, e engadir máis de cando en vez o servidor mantén).

Tamén - eu vexo no noso banco de datos que nunca baixou calquera vBET baixo a súa licenza. Como vostede sabe que o seu servidor non é suficiente para vBET? ...

Valdo
22-04-10, 15:51
desculpe, eu non entendo: que mira como eu fixen para instalar vbet .... pode explicar mellor?

Valdo
22-04-10, 15:54
E "con todo, o meu proveedor de hospedaxe me dixo para ter esa pregunta: o servidor que está a usar agora, eu pago preto de 600 € ao ano, non pode facelo a apoiar o foro. As súas características son: Xen Virtual Server XVPS 10.000 de 10GB HD 768 MB RAM dedicada 1Mbps flat OS Centos 5.x parece normal que non pode facer iso ou hai un problema de software? Temos tentado todo e non de area, para evitar as caídas de conexión constante. grazas

vBET
22-04-10, 20:30
desculpe, eu non entendo: que mira como eu fixen para instalar vbet .... pode explicar mellor?

Sinto moito - é o meu erro. Eu Comprobe o noso banco de datos onde podemos ver os arquivos foron descargados polos nosos clientes. Agora eu verifiquei súa solicitude e vexo que compras o servizo de instalación - é por iso que eu non vin ningún arquivo descargado.
Unha vez máis - moi triste. Eu estaba comprobando-lo para ver cal é a súa URL foro e que versión do vBET está correndo.

Podes por favor enviar o seu URL foro e di que versión vBET está executando.

vBET
22-04-10, 20:34
E "con todo, o meu proveedor de hospedaxe me dixo para ter esa pregunta: o servidor que está a usar agora, eu pago preto de 600 € ao ano, non pode facelo a apoiar o foro. As súas características son: Xen Virtual Server XVPS 10.000 de 10GB HD 768 MB RAM dedicada 1Mbps flat OS Centos 5.x parece normal que non pode facer iso ou hai un problema de software? Temos tentado todo e non de area, para evitar as caídas de conexión constante. grazas

Caídas de conexión non son sempre algo normal en todo.

En que nivel ten problemas de conexións? Entre o teu servidor un navegador? Entre o servidor e Google? Entre VB e MySQL?
Cal é a velocidade de translación? Podes por favor, envíanos o teu URL no foro?

Valdo
22-04-10, 21:57
A URL do foro é School - Foro de educación xeral (http://scuo.la/) e cando está abaixo. Hai varias semanas de probas, pero non resolven os nosos problemas. Calquera axuda, así como necesario, é ben apreciado. Grazas

vBET
23-04-10, 03:08
Imos axudar con pracer. Para iso necesitamos máis info. Por favor, resposta ás miñas preguntas pasado. Tamén cal é a versión de vBET está a utilizar?

Eu vexo que as traducións son moi rápido. Aínda ...

Agora podo definitivamente dicir que está perdendo moito da actuación porque ten as redireccións dobres, que xa están eliminados na versión vBET. Por favor, actualice a última versión vBET e facer a integración vBSEO novo (aquí tes información sobre os pasos nova integración:
Teña en conta que nova versión tamén moitas outras melloras de rendemento. Se xa está en execución naqueles - aínda fixo a integración vBSEO nova - isto Lot-lo seguro de carga do servidor. Confío en min - moitos usuarios escribiu grandes palabras sobre o tema:)
Se non se sentir ben en actualizacións e integracións, podemos facelo por vostede - Só ten que yo mercar o noso servizo de actualización (http://www.vbenterprisetranslator.com/upgrade-service.php).

Unha cousa - eu vexo que ten problema serio con URLs traducido. No seu servidor non están funcionando as ligazóns que teñen letras especiais.
É dicir: está en polaco funciona porque non ten letras especiais:
Nowa definicja magnetyzm (http://scuo.la/pl/fisica/1198-nowa-definicja-magnetyzm.html)
E este ten letras especiais (AZ) e non funciona:
Szkoły - Tags Zoints Foro przez (http://scuo.la/pl/film-libri-musica/4171-ale-e-książki.html)
Isto é moi importante - agora idiomas como o árabe ou xaponés (e algúns outros) non están funcionando en todos os no seu servidor, porque hai só caracteres especiais para aqueles.

Valdo
23-04-10, 07:08
ok, acaba de comprar o servizo de actualización. vai adiante se queres: o acceso aos datos que ten que te-los a outro momento desde que eu teño instalado o vbet, non cambiaron.

vBET
23-04-10, 18:17
Non recolle datos de acceso dos nosos usuarios para fins de seguridade. Tamén aqueles poden cambiar en calquera momento. É por iso que pedimos a cada vez para acceder a datos reais.

Urxente: Consulte as nosas informacións correo.

vBET
23-04-10, 21:44
OK - actualización completa. Enviar correo-e algúns consellos para diagnosticar o que pasa se problema aínda existe.

Unha información: pense sobre como desactivar algunhas linguas que o seu foro actual non pode tratar con todo isto.

TAMÉN MOI IMPORTANTE! Por favor, consellos de pousio en ligazón. Vexo agora que non bloquear páxinas spam no robots.txt, entón definitivamente pode mellorar o seu funcionamento. Detalles aquí: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance.html

Valdo
24-04-10, 10:10
Ola, eu non fixen nada aínda, pero xa coñecido dous problemas: o ficheiro xa está me levando centos de erros deste tipo mysql_connect () [<a href="/forum/gl/function.mysql-connect">function.mysql-connect</a>]: Too many connections / home / escola / domains / scuo.la / public_html / includes / class_core.php na liña 311 páxinas url traducida traballo ben con Firefox, pero non co explorador. Por exemplo, esta páxina .. e ale-Książki? (Http :/ / scuo.la/pl/film-libri-musica/4171-ale-e-ksi% C4% 85% C5% BCki.html) en Firefox, le moi ben, pero sen esplorer. Non pode reparar vostede, eh? A miña hospedaxe e meu webmaster moitas evidencias, pero eles non poden resolver estes problemas. Para asistencia a pagarlle, non se preocupe. grazas

vBET
24-04-10, 18:28
Ola,

Sobre os seus problemas:
1. Este é MySQL problema de configuración. Vostede permitir máis threads que as conexións Apache MySQL, polo que, cando o servidor ten moitos clientes e todos os temas Apache están ocupados, non hai ligazóns suficientes MySQL. Por favor, cambie fongiuration MySQL Aquí é manual: MySQL: Manual de referencia do MySQL 5.1:: B.5.2.7 Exceso de conexións (http://dev.mysql.com/doc/refman/5.1/en/too-many-connections.html)
2. Eu verifiquei este URL no posto IE e Opera e no posto traballa moi ben. Teña en conta que no IE ese enlace pode parecer estraño, pero é link apropiado - IE é só un navegador soamente nesta palabra que non soporta a exhibición de letras na notación%. Aínda é o mesmo enlace - só ver a saída HTML na Opera e podes ver a notación% mesmo. Opera (e excluíndo todos os demais navegadores IE) só mostra-la ben. Tamén vale lembrar que iso é estándar mundial, entón o Google (e outros bots) saben como interpretalo la e indexa-la adecuadamente. Non hai cuestión aquí:) (ou eu non entendín o que é de preto;))

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1