PDA

View Full Version: Ratkaistu Ostettu, mutta ei lisenssiavain ja ohjetta ei-vBET - erittäin tyytymätön



evankreiner
24-04-12, 15:46
Hei olen äskettäin ostettu asiakkaan foorumin vBET, mutta saanut ei lisenssiavain tunnuksestani. Tuki yhteyttä (contact[at]vbenterprisetranslator[dot]com) ja saanut tätä ohjetta. Yhteyttä ne kolme kertaa ja kukaan ei on vastannut. On myös puhelinta ei # tällä sivustolla.

Onko tämä tuote, bunk tuotteesta tai jotain? Miten come I eivät pääse tukea, ei ole puhelinnumeron ja noone on yhteyttä minulle takaisin? Miten come I annettu lisenssiavain? Tämä tuote on hyödytön ilman, että minun foorumi.

Jos noone haluaa ottaa minuun yhteyttä tästä, joka olisi I valittaa? Better Business Bureau? Olet koskaan suoritin näitä ongelmia ennen niin olen menetetään. Erittäin tyytymätön vaikka.

r.dziadusz
24-04-12, 22:39
Hi
Huomaa, että kaikki vBET tuki tehdään päiviltä forumilta. Olemme syvästi pahoillamme, että et ole tyytyväinen meille tuki. Teemme kaikki meidän vBET becouse postit tuki voi olla accidentaly roskapostiksi merkityt. Se on ensimmäinen vianmäärityksen viesti, joten nyt teemme parhaamme, ratkaista ongelmasi.

Näe, meillä on käyttöoikeusavain. Voidaan löytää käyttöoikeusavain Mail, joka olisi saatava jälkeen meidän tuotteen ostamisesta.
Juuri nyt tarkistaa, miksi näyttöön ei tule

r.dziadusz
24-04-12, 23:08
Voisi voit Tutustu tämän http://www.vbenterprisetranslator.com/downloads.php nimeltä ensimmäisessä sarakkeessa
License Key-tunnus / URL - aiemmin nimetyt käyttöoikeuden # / URL - meillä muuta nimen etsiminen lisenssiavain helpompaa, viesti, joka on ensimmäinen tämäntyyppinen ongelman:) jälkeen

Olemme pahoillamme, olet kohdannut tämän haittaa.

Ota meihin Jos olet löytänyt:)

evankreiner
17-05-12, 16:07
Hei Kiitos vastauksista. Olen ollut luovutettuun lyhyen ajan Koska kukaan ei ollut vastaaminen kaikki mailini ja tämä oli Miksi minulla oli järkyttynyt. I oli kertonut yhteyttä sähköpostitse mitään ohjeita ja oli lähettää useita viestejä ennen kirjausta foorumi.

Mikä on viestin saaminen kirjattu foorumin tavanomaiset viiveaika? Olen tarkistanut takaisin varten pari päivää sen jälkeen, kun tämä viesti lähettämällä ja se ei ollut on kirjattu foorumi, joten olin valmis luopumaan ja tiedosto grievance tuotteen mutta saaminen takaisin minulle Kiitos! I kirjaa vain kysymyksiä foorumiin nyt.

r.dziadusz
24-05-12, 23:52
Hei sen usein seuraavana päivänä mutta meillä on vain ihmisten ja miss jotain:(hyvin anteeksi tästä.

evankreiner
18-06-12, 19:55
HI - Web-sivuston tähän ollut virta alaspäin tai erittäin hidas useita viikkoja, niin se on ollut vaikea vastata.

Ongelma on ratkaistu, ja kaikki on asennus - mutta minulla on uusi aiheita, joiden teen nyt postitse. Kiitos!

m_jankowski
18-06-12, 21:17
Hei,
Yritämme ongelmaasi toisessa säikeessä.
Tietoja palvelimen kaatumisen, lue tämä säie: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-announcements/3110-vbet-server-updates.html

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET translator 4.10.1