PDA

View Full Version: Ratkaistu Vain kääntäminen vieraille



DirtRider
26-03-12, 05:18
Juuri nyt minun foorumi on vain kääntäminen vieraille: sekoitettavissa: kun tarkastelen Admin CP "vBET käännös tarjoajien saatavuus" se osoittaa, että mikään niistä ei ole käytettävissä. Juuri nyt sain ei ole aktivoitu, kuten minä olen vielä ole varma, mitä toimintakulujen tämän tullut kuukaudessa Google.

r.dziadusz
11-04-12, 17:49
On vastattu kysymys:

ight nyt on ei sain aktivoitu, kuten minä olen vielä ole varma, mitä toimintakulujen tämän tullut kuukaudessa Google
asiakkaan muut säikeessä.
Ensimmäinen kysymys puhumme se PM ja muut säikeen tietoja voit kuvailla, se kuin ratkaista

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1