PDA

View Full Version: Ratkaistu White Pages kun hidastunee.



Taurus
03-11-10, 12:25
OK, en vain löytänyt jotain. En ole 100% varma, mutta ehkä te voi testata sitä.

Minulla oli 3 minun Moderaattorit valittavat liikkuvat viestiä ja saada valkoiset sivut. Osa tätä oli kiinnittää Kamil n korjata edellisiä säiettä. Mutta normaali ei käännössivujen he jatkoivat saada valkoiset sivut. Ainoa asia näinä 3 Moderaattorit oli yhteistä oli se, että heidän Default Language ei ole asetettu. Kun otan sen, ettei heillä ollut enemmän valkoisia sivuja.

kamilkurczak
03-11-10, 15:01
Kiitos tästä info. Aion kokeilla sitä:)

mateuszr
18-11-10, 16:10
Oletko varma kirjoittaa Moderaattorit? Kun yritin, olen silti ohjataan UserCP moderaattorina / SuperModerator kunnes asetin oletuskieli

Edit: Ei vastausta. Ratkaistu nyt.
Syy: ei voi toistaa ongelma johtuu vaatimus asettaa oletuskieli kuka tahansa käyttäjä.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vBET Translator 4.10.1