PDA

View Full Version: vBET personale fravær i 2 hverdage



vBET
07-07-10, 11:28
Hi:)

Have i Ming den bedste interesse for vores kunder, vil jeg gerne oficially meddele, at vBET suport team vil være fraværende i 8-11 Juli. Det er 2 arbejdsdage + 2 weekend-dage. Vær venlig ikke at planlægge nogen opdateringer i denne tid - vi vil ikke være i stand til at hjælpe dig i tilfælde af nogle spørgsmål.

Jeg vil gerne undskyld for en sådan situation, der sker første gang i vBET historie. Jeg ved, at det ikke burde aldrig ske, men Kamil havde allerede planlagt og betalt ferie, før han slutte sig til os, og jeg var ved at planlægge mine ferier der er opmærksomme på, at jeg vil have erstatning. Med korte ord: Jeg scrued og jeg er virkelig ked af det. Som undskyldning vi vil give yderligere 1 måneds gratis opdateringer til alle vores kunder.

I dag har jeg vil lukke så mange spørgsmål som jeg vil være i stand før orlov. Resten vil håndtere Kamil - han vil være på forum siden mandag. Jeg vil være på havet, så jeg vil ikke have nogen mulighed for overhovedet at håndtere alle spørgsmål - er du ikke PM mig. Skriv på forum, så Kamil vil være i stand til at hjælpe dig.

Til alle vore kunder: Endnu engang meget ked af det, og håber, at 1 måneds bonus gratis opdateringer vil få dig til at føle, at vi holder af dig.
For alle mine venner: Ønsk mig god tid! :)

Skål
Michal

PS.
Jeg vil give additinal 1 måneds opdateringer efter hjemkomsten. Jeg vil tilbage fra havet 19 juli. Du er velkommen til at minde mig, hvis du ikke vil se ekstra måned efter 20de.

kamilkurczak
13-07-10, 13:15
Hej,

Vores forum er at arbejde igen.
Jeg er alene nu, men jeg vil forsøge at hjælpe alle!

StarBuG
14-07-10, 15:37
God tur

vBET
19-07-10, 07:25
Hi:)

Jeg vil bare fortælle dig, at jeg er tilbage igen:) Jeg har hørt, at der var nogle server problem, men det blev løst ved Kamil. Jeg vil svar på alle PM og stillinger, der kræver min støtte, lige efter håndtering få business ting venter på mig efter ferier - så hurtigt nok.

Turen var fantastisk og stadig - godt at være tilbage:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET Translator 4.10.1