PDA

View Full Version: Løst vbet322 med IE ballade



keledjh
15-06-10, 15:55
Min vbet version er 3.2.2. Pladsen kan ikke besøges med IE (meget langsom, men den første side er ok). når plugin er forbudt, alt er ok.
den anden opdagelse er ok.
bare donnot forstå.
VB version er 383.
serveren er:
Apache/2.2.3 (CentOS)
Zend Optimizer 3.3.3
MySQL klient lib-version 5.0.77
GD-bibliotek bundtet (2.0.34 kompatibel)
eAccelerator 0.9.6.1
PHP version 5.2.13
Min explorer:
MSIE 7.0; Windows XP

kamilkurczak
16-06-10, 09:45
Hej,

Vær venlig at opgradere din vBET til den nyeste version og og tjekke det igen. Dette bør hjælpe.

Nye versioner har en masse forbedringer. Procedurer har ændret sig siden din version. Her har du beskrivelsen
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-announcements/663-vbet-3-3-3-released.html

efter opgradering check igen interation med vBSEO

vBET
17-06-10, 12:52
Også send (her eller ved at PM) dit forum URL - Jeg vil undersøge Har du problemer med dobbelt omdirigering (dette været vigtigt for ydeevne).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1