PDA

View Full Version: Løst Oversætter flag øverst på siden i CMS at bruge Chrome og Firefox



tavenger5
05-08-11, 20:27
Se vedlagte skærmbillede. Dette sker kun med Google Chrome og Firefox på CMS sider. Som gæst, sker det ikke.

vBET indstillinger er sat til flag i toppen Footer.

Edit: Jeg kan ikke uploade en vedhæftet fil.

Her er billedet:

tavenger5
05-08-11, 20:45
Også på forumhome oversætteren flagene er under forum blokke

vBET
06-08-11, 00:12
Se vedlagte skærmbillede. Dette sker kun med Google Chrome og Firefox på CMS sider. Som gæst, sker det ikke.

vBET indstillinger er sat til flag i toppen Footer.

Edit: Jeg kan ikke uploade en vedhæftet fil.

Her er billedet:


Har du stadig standard vBulletin layoutet på dit forum? Kan du se det sker på standardlayout også?

Vi har tjekket det på vores test forum, og det fungerer fint for standardlayout. Bemærk, at når du ændrer layoutet derefter nogle automatisk placere kan arbejde ikke som forventet (på grund af andre stilarter - automatisere placering er simpel tekst sammenkædning i passende sted, men stilarter kan ændre display sted). I så fald bare bruge brugerdefinerede indstilling for flag plads og sæt den manuelt i passende skabelon, eller ændre flag skabelon.

vBET
06-08-11, 00:22
Også på forumhome oversætteren flagene er under forum blokke

Ja. Vi har det også på vores test-forum - det er OK. Automatisering placere virker fint. Dette er toppen af sidefoden. Bare layout er dummy og toppen af footer er sat til kolonnen sted. Du kan tjekke det i HTML-kilden - flag er bare på toppen af vBulletin footer. Vi kan kontrollere, gør nogle stilarter for flag blok vil ændre placeringen, hvis du ønsker.

vBET
06-08-11, 11:03
For at løse problemet med forumhome flag kan du blot redigere vBET flag skabelon og tilføje vigtigste div sektion:

style="clear: both;"

Vi vil teste gør det hensigtsmæssigt også for andre flag placering, og hvis det er så vil det blive tilføjet i næste udgivelse.

EDITED:
Dette vil løse din kabine spørgsmål. Jeg har bare genindchecket første nummer igen - og jeg var i stand til at reproducere det (første gang jeg savner information om browseren).

EDITED 2:
Bare kontrolleres det for Opera, Chrome, IE, Mozilla - løsningen fungerer OK for alle dem browsere på alle flag steder. Dette vil blive medtaget i næste udgave.

tavenger5
13-08-11, 17:13
Tak for rettelsen!

vBET
14-08-11, 12:12
Ingen problem. Det er allerede inkluderet i vBET4.4.1:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1