PDA

View Full Version: Allerede gjort Sprog beskrivelser, der skal oversættes, samt



Cybershaolin
28-11-09, 20:24
Når du bruger fransk som standardsprog, hvorfor vi ikke se beskrivelserne af de sprog, på fransk?

For eksempel ønsker jeg, at vi kunne have beskrivelserne i vort eget modersmål, så i stedet for "fransk", skal jeg se "Français" ad alle andre sprog beskrivelser bør have en fransk oversættelse, ikke?

Se billede.

vBET
28-11-09, 21:48
Bemærk venligst at alle standard-sætninger for vBET er på engelsk. Alt du skal gøre er at oversætte sætninger til dit sprog (i Admin CP).

Cybershaolin
29-11-09, 07:32
Jeg prøvede at oversætte sætninger til sprog, så de skal vises i mit eget sprog, og det virker ikke.

For eksempel oversatte jeg disse:
vbenterprisetranslator_cache_fr og vbenterprisetranslator_flag_fr men intet ændret sig hvor som helst, hverken for flag eller i profilen og registrering.

Hvad vil jeg bruge til at oversætte dem for at få flaget beskrivelser oversat til mit eget sprog?

Også på ting, jeg ikke forstår. Her på dit websted, når jeg skifter fra engelsk til fransk beskrivelserne i UserCP er oversat til fransk! (Selvom de ikke er sorteret korrekt alfabetisk længere). Har du oversætte dem, eller det er gjort af Google? Fordi, på min side de er ikke oversat, når jeg skifter fra et sprog til et andet.

vBET
29-11-09, 16:00
Du har ret. Undskyld for misinformation. Oversættelserne er lavet af Google, når siden er oversat. I vores tilfælde er det gjort, fordi vi sender det på engelsk, og vi fortæller, at det er på engelsk. I dit tilfælde er det ikke virker, fordi du fortælle Google, at det er på fransk og det er ikke.

Jeg accepterer det som ændrer anmodning om at støtte sprog navne på andre sprog for flag.

Endnu engang ondt af forvirring og tak for din tid:)

Cybershaolin
29-11-09, 17:50
Tak vBET. Virkelig værdsat. :)

vBET
25-12-09, 17:13
Gjort - vil indgå i 3.3.0

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1