PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Casella de traducció no es mostra a la VM



dai-kun
07-11-09, 09:49
He intentat escriure missatges utilitzant lang bb codi a la màquina virtual. El missatge endins no s'analitza. Es mostra com l'idioma original, com si no es va utilitzar BBCode.

Ho he provat en l'aquí i que funciona, però no al meu lloc:. (Vaig a tractar reimportar arxius del producte i la càrrega.

vBET
08-11-09, 01:48
He intentat escriure missatges utilitzant lang bb codi a la màquina virtual. El missatge endins no s'analitza. Es mostra com l'idioma original, com si no es va utilitzar BBCode.

Ho he provat en l'aquí i que funciona, però no al meu lloc:. (Vaig a tractar reimportar arxius del producte i la càrrega.

Quina versió està usant? Es va afegir a 3.1.0

dai-kun
08-11-09, 03:30
Estic usant molt última versió que he descarregat ahir i en AdminCP -> productes v3.1.1
Vaig fer tots els canvis al meu arxiu de Matías. Productes reimportats amb sobreescriure en reuploaded i tots els arxius. Funciona aquí, però no en el meu fòrum. He utilitzat el codi d'idioma bb però no fa res. L'únic que es veu és el text original com el BBCode ni tan sols hi era. Quan vostè va a editar el missatge, es pot veure el codi BB que es va utilitzar.

Si ho desitja, pot tornar a importar, resubir, i re-editar els fitxers. Jo doble verificació per veure tot el que es va editar i es fa correctament.

vBET
08-11-09, 04:42
Acceptar que s'investigui això al teu fòrum:) Si es troba res més - només crear subprocés independent per a cada error. Anem a matar a tots aquells;)

vBET
08-11-09, 04:58
Acabo de comprovar - lang BBCode funciona bé. Veure aquí:
aarinfantasy és yaoi Collection (http://aarinfantasy.com/forum/members/test/)

També tingui en compte, que només per als usuaris que han posat el seu idioma per defecte que no sigui l'idioma de fòrum s'afegeix la opció de BBCode automàtica a l'editor. Per als usuaris que estan escrivint en l'idioma de fòrum que simplement no té sentit.

Així que per a les proves - només canviar l'idioma per defecte en el seu fòrum i vostè veurà que en tots els editors que tindran opció addicional - el que li permet triar està escrivint en el seu idioma per defecte o no:)

Està clar ara? :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vB Enterprise Translator 4.10.1