PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Esborrar la memòria cau de convidats dóna aquest error



Simon Lloyd
05-03-11, 12:17
Hola a tots, quan i clara memòria cau convidat em surt aquests errors:
Advertència: Illegal offset type en isset o buit en [ruta] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 107

Advertència: Illegal offset type en [ruta] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 109

Advertència: Illegal offset type en [ruta] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 114

Em dóna la sam quan buidar la memòria cau de base de dades!


Qualsevol idea per què?

Salutacions,
Simon

kamilkurczak
05-03-11, 14:11
Aquí tens una solució confirmat:

Simon Lloyd
05-03-11, 18:10
M'adono que la conversa en la que diuen que no és una solució, només s'oculta l'error!

Quan és la propera versió que s'encarrega d'això?

kamilkurczak
07-03-11, 09:06
hola - warningh de google - res dolent, això està associat amb la configuració del servidor, però el nou relase el eliminarà. Estem en l'etapa de proves una nova versió. Relase serà molt aviat.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1