PDA

Veure la Versió Completa: VBET 3.2.0 llançat



vBET
21-11-09, 18:55
Aquesta versió afegeix noves característiques, que va ser demanat pels usuaris i corregeix alguns errors (sobretot nos poc més gran i un dels enllaços a traduir RSS). Per Vegeu els detalls a continuació.

Què hi ha de nou:

Detecta de forma automàtica en la qual el llenguatge està escrit missatge (configurable amb quatre estratègies diferents)
En els controls d'inici de sessió d'usuari s'han establert per defecte el llenguatge i els redirigeix a la pàgina d'edició de detalls (configurable)
Permet establir l'idioma utilitzat per defecte d'administrador CP
Mostra l'idioma de l'usuari per defecte a la pàgina d'informació dels membres
En el camp de registre d'idioma de la pàgina per defecte es pot mostrar com una llista o un conjunt de botons de ràdio amb banderes (configurable)
Afegit suport per posar personalitzat per al menú desplegable

Bugs corregits:

Corregit problema amb els enllaços en el llenguatge style = # quan es va incloure a l'enllaç
Corregit problema de la traducció enllaços per a dues senyals de bytes no utf-8 fòrums
Corregit problema amb tornar a estar amb el llenguatge fòrum per defecte (les cookies de compensació)
Links per traduir els canals RSS amb Matías està treballant bé ara


Plantilles canviat:

vbenterprisetranslator_flags_begin
vbenterprisetranslator_flags_end

Altres:

Senzilla integració amb Matías (per les noves instal.lacions VBET 3.x)

atakansonmez
21-11-09, 19:02
Gràcies per la nova versió hem creat l'esperança it.I que funcionarà sense problemes:)
Aquest lloc és un site.If *** funciona aquest sistema serà una molt bona referència per you.I ll compartir la meva analytcs aquí:).

vBET
21-11-09, 19:05
I això serà també gran per als fòrums que permet als hostes per escriure missatges:)

Que es diverteixin! i ens alegra que t'agradi:)

Cybershaolin
28-11-09, 09:45
Què hi ha de nou:

Mostra l'idioma de l'usuari per defecte a la pàgina d'informació dels membres



On és aquest lloc? Hi ha una opció en admincp que hem d'ajustar? És aquesta mostra per defecte? Perquè quan es va en la pàgina Informació de membre, no veig el llenguatge utilitzat per l'usuari.

Cybershaolin
28-11-09, 20:19
Oblida't d'això, l'he trobat. Jo no vaig veure que era a més l'estat en línia. Jo estava mirant sota d'una de les fitxes, especialment "El meu informació".

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1