PDA

Veure la Versió Completa: Com botó de Facebook



Snake
30-10-10, 16:03
He afegit un botó de Facebook com al meu lloc.

Funciona molt bé, excepte quan m'agrada una pàgina traduïda.

La URL que apareix al meu perfil de Facebook és sempre la url de la pàgina en anglès (l'idioma de fòrum per defecte)

Com puc fer que el botó de pàgines traduïdes.

Aquí els detalls mod, Facebook ", com" Botó de vBulletin - Fòrums vBulletin SEO (http://www.vbseo.com/f2/facebook-like-button-vbulletin-42695/index2.html # post266022)

vBET
01-11-10, 17:20
El que veig és iframe no un botó. Si us plau, descrigui exactament com funciona, com es presenta en el seu fòrum (donar direcció URL en què podem veure en el seu fòrum i dir que un és).

Snake
01-11-10, 17:23
lol, el iframe carrega el botó, on has estat el 2010, vostè no sap el que és un Facebook com botó?

De tota manera, el que no s'afegeixi en el lloc de prova de que vostè o el VBET, pren 2 segons i molts dels seus usuaris l'estan utilitzant.

vBET
01-11-10, 17:52
Tingueu en compte que el meu temps de passar el 2010 any és el meu cosa personal. Si vostè espera que el suport que suggereixo a respondre a les preguntes en lloc d'escriure frases que no dóna res pel tema i podria ser tractat com ofensiva. No estem interessats en el que en la seva opinió, hauria de ser conegut per tots els pobles en el món (si us plau, utilitzeu aquesta àrea de membres - que té allà Off Topic Fòrum sub), sinó a ajudar a vostè. I per això necessitem les seves respostes.

Tingueu en compte que no es len tots els mòduls individuals que s'utilitza en cadascun dels nostres clients. Si us plau contesti les preguntes donades pel que serà capaç d'analitzar el tema i l'ajudarà a:)

Snake
01-11-10, 18:01
Si us plau, descrigui exactament com funciona

El codi i vinculats a, afegeix un botó a Facebook com les pàgines del fòrum de debat virtual, en fer clic a la mostra que t'agradava la pàgina de vb i també mostra al seu perfil de Facebook.


Funciona molt bé, excepte quan m'agrada una pàgina traduïda.

La URL que apareix al meu perfil de Facebook és sempre la url de la pàgina en anglès (l'idioma de fòrum per defecte)

vBET
02-11-10, 13:17
donar direcció URL en què podem veure en el seu fòrum i dir que un és

Jo em permeti veure-ho i comprendre-ho millor. També veure els enllaços, el que canvia, el que no durant la traducció, etc Ara no estic en condicions de determinar què és exactament el que passa. Si us plau, dades que es demanen:)

Snake
02-11-10, 13:19
Suc d'ordinador - Fòrums - Ajuda PC gratis, Suport i Reparació (http://www.computer-juice.com/forums/)

Has de ser membre i signar polz

vBET
02-11-10, 13:22
Si us plau, em PM accedir als detalls de qualsevol compte de prova que em permeti veure (no crear comptes falses en el fòrum dels clients). Estic en el fòrum en aquest moment així que seré capaç de comprovar de forma ràpida:)

vBET
02-11-10, 13:48
Acceptar el que estic allà. Però encara no va escriure el que he de buscar ...

Una vegada més, si us plau, digui "quina és" - el botó que estem parlant? Què he de buscar no el fòrum? Dóna'm una mica de text, o descriure la imatge ... Ara veig el botó per donar i per a la recerca ...

Snake
02-11-10, 13:57
El facebook com botó al centre de la pantalla.

http://socialmediaseo.net/wp-content/uploads/2010/07/facebook-like-button.jpg

vBET
02-11-10, 14:55
Veig res d'això ... Potser es genera una mica més d'acord al país de l'usuari. En el medi (entre el botó de cerca de Google i de la donació) que veig alguna imatge amb el text "I like this" en polonès. En què és això o alguna altra cosa. Si hi ha alguna cosa més - si us plau dóna'm captura de pantalla de fòrum complet i el punt on es troba. No veig la imatge de Thung ...

Snake
02-11-10, 14:57
Sí, això és un Facebook com botó.

Quan fa clic a ell li agrada la pàgina del fòrum al teu perfil de Facebook.

Excepte que sempre li ha agradat la versió anglès no la URL traduïda.

vBET
02-11-10, 15:10
Quan veig a Facebook reacciona de la configuració d'idioma del navegador - El veig en polonès. També després de fer clic veig la forma d'inici de sessió en polonès. Així que realment no necessita cap tipus d'integració aquí? ...

Si vostè vol posar aquí el valor del llenguatge llavors primer comprova què és el nom de l'atribut de codi de llenguatge utilitzat a Facebook. També trobem que estan utilitzant els mateixos codis del llenguatge. Si és així, simplement en la plantilla que ha afegit iframe canvi iframe valor de l'atribut src i afegir que el codi d'idioma. El valor s'emmagatzema per VBET en $ _REQUEST ['language'] - a la plantilla si us plau usar $ _REQUEST [idioma].

També tingui en compte que el contingut del iframe, no es considera part de la pàgina pels robots de Google. Per a cada un dels robots iframe és la pàgina per separat - cada un pot ser separat indexats. Així que la indexació de la pàgina de robots no tenen en compte el contingut del iframe - és tractat com a enllaç.

En què l'ajuda.

Snake
02-11-10, 15:27
Vostè no entén. Tens un compte Facebook? Ni idea del que això té a veure amb robots.txt i Google. Es tracta d'un Facebook com a exemple quan es prem t'agrada el lloc web en la seva pàgina de Facebook, perquè els seus amics després feu clic i aconseguir tràfic de Facebook.

Vaig a explicar millor;

Faig clic al botó com per l'espanyol (és)



En el meu facebook és l'enllaç per a la versió en anglès (en)


vBET
04-11-10, 19:31
Sí - No he entès. Tot el que veia era la pàgina de Facebook login que ja estava en polonès i vaig pensar que et refereixes a aquesta traducció. Com veig que desitgi de Facebook per veure enllaç a les seves pàgines traduïdes. Si us plau, dóna'm un moment en que es veurà de nou en aquesta inclòs iframe.

vBET
04-11-10, 19:49
Val, - cal canviar aquest codi (de fil de Matías):

$facebook_liked_url = $_SERVER['VBSEO_URI'];
a aquesta (no provat):


require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_url_tracking.php');
$facebook_liked_url = $_REQUEST['language'] ? vbet_createURLForAddressNoChecks($_REQUEST['language'], $_SERVER['VBSEO_URI']) : $_SERVER['VBSEO_URI'];

En què l'ajuda:)

Snake
14-02-11, 22:52
Em va fer aquest canvi, però quan m'agrada una url transted es mostren a la meva pàgina de facebook com:

Dave li agrada http://www.facebook.com/forums/da/ a facebook.com.

Això és totalment erroni.

Gràcies.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1