PDA

Veure la Versió Completa: Resolt No usar mcloud



Smaug
22-09-10, 18:24
Hola,

No estic fent servir Matías, però, aquest script fa una crida per vbseo.php. Vaig haver de crear un vbseo.php fictícies per eliminar l'error.

M'agradaria una solució més neta, què he de modificar per treure la crida a vbseo.php?

Gràcies

vBET
22-09-10, 23:13
VBET funcionarà sense vBSEO sense cap tipus de canvis!

Si us plau, descrigui amb detalls que tens un problema? Estarem encantats de ajudar-lo a:)

Tingueu en compte que VBET diferents usos. Regles htaccess amb i sense Matías. Així que assegureu-vos que ha utilitzat les normes adequades:)

Smaug
23-09-10, 23:52
VBET funcionarà sense vBSEO sense cap tipus de canvis!

Si us plau, descrigui amb detalls que tens un problema? Estarem encantats de ajudar-lo a:)

Tingueu en compte que VBET diferents usos. Regles htaccess amb i sense Matías. Així que assegureu-vos que ha utilitzat les normes adequades:)

Està bé que ara sense el fitxer.

Marcar resolt. :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1