PDA

View Full Version: Opgelos vBSEO kwessie



Taurus
27-08-10, 17:58
Wel, dit is net groot. Omdat vBSEO nie VBET ondersteun, hulle sal nie my ondersteuning gee. Nou sit ek met die kwessie oor die permanente net vertoon op die eerste 2 poste. Ek hoop regtig julle ouens my kan help met hierdie.

kamilkurczak
29-08-10, 15:59
ok, Taurus Ek sal probeer om jou te help met hierdie probleem.
kan ek gebruik dieselfde gebruikersnaam en wagwoord in aan jou admincp soos voorheen?

kamilkurczak
30-08-10, 08:58
Hallo,
kan jy verduidelik beter hierdie kwessie? want as ek na hierdie site:
[Nuus] Mozilla outomatiese updates te begin vir Firefox 4 - CreativX (http://creativx.net/forums/news/17093-mozilla-start-auto-updates-firefox-4-a.html)
en probeer om kliek hier: # 9 dit maak 'n skakel met Permalink:
[Nuus] Mozilla outomatiese updates te begin vir Firefox 4 - CreativX (http://creativx.net/forums/news/17093-mozilla-start-auto-updates-firefox-4-a.html # post111838)
as ek die bladsy te pl vertaal:
[Nuus] Mozilla, Aby rozpocząć automatyczne aktualizacje dla programu Firefox 4 - CreativX
en maak Permalink byvoorbeeld: # 4 - maak dit nog steeds 'n skakel met Permalink:
[Nuus] Mozilla, Aby rozpoczÄ ... 'n ‡ automatyczne aktualizacje dla programu Firefox 4 - CreativX

vBET en vBSEO in staat is om

Taurus
30-08-10, 12:22
Die enigste manier om te maak dit werk vir my was om die werklike boodskap te verander met die permanente. So dit is basies werk nou.

kamilkurczak
30-08-10, 14:20
ok, so ek merk hierdie draad as opgelos

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1