PDA

View Full Version: Opgelos Meer probleme - Jy ry my mal.



Snake
28-09-11, 16:42
Wanneer die gebruik van Microsoft vertaal bladsye 500 interne bediener fout!

Snake
28-09-11, 17:16
Dit is dringend. Google geblokkeer my vandag.

Ek kan nie bekostig om te betaal vir v2.

En wanneer ek nodig het van Microsoft opsie het dit nie die geval werk.

My bladsye is almal vertaling van leë met Google V1.

Ek moet hierdie vaste, asseblief so gou moontlik!

Ek kry 500 interne bediener fout by die vertaling van bladsye met mircosoft!

Simon Lloyd
28-09-11, 17:39
Het Google blok jy?, Ek het 'n soortgelyke probleem dat sommige draad titels ontbreek en vertaalde teks is leeg, maar as ek na verskillende tale die draad titel ... ens verskyn

Snake
28-09-11, 17:43
Lyk asof hulle gedoen het, maar ek Recent verkwik my hele DB, ive so is die maak van 'n baie meer oproepe as normaal.

Dit is waarskynlik 'n 24 uur blok, maar dit nog steeds nie die geval help die Microsoft-opsie nie die geval werk.

Ek sien hierdie MOD sterf, MS opsie is beperk en Google is die diens weg te neem.

Ja, As deel ontbreek, is jy geblokkeer.

Simon Lloyd
28-09-11, 17:54
Hmmmm, 'n 24-uur-blok, ek wonder of dis die geval met my as die nou verbied Baidu spinnekop ongeveer 350 het op my webwerf by enigiemand tyd (' n mod om ontslae te raak van hulle gebou) blok hulle nie 'n enkele taal of alle vertalings ?

Daar gaan 'n betaalde vertaal diens wat in die nuutste weergawe van vBET ondersteun word.

Snake
28-09-11, 17:56
As jy spinnekoppe verbod op die bladsye sal nooit geïndekseer, verslaan die punt.

Lol, het ek probeer om die betaalde, ek gebruik 1 miljoen karakters in 10 minute @ $ 20

As jy wil begin betaal $ 1000 vir die verkeer sy dan 'n oplossing wat ek dink.

Simon Lloyd
28-09-11, 18:11
Re: die spinnekoppe, ek verstaan dit nie, maar Baidu spinnekoppe bring min verkeer, maar regtig kak oor jou bronne, so ek het nou verbod op die meeste Chinese en ander nonsens spinnekoppe:
Baidu
Ichiro Mobile
Soso
Sogou
PSbot
Yandex (Russiese yahoo)
Yeti
spinn3r
.... Ek kon gaan:)

Wel, as ek nie hierdie spesifieke vertalings terug te kry ek sal moet betaal gaan, maar my vertalings .. ens reeds rekening vir byna 12 miljoen URL's en 'n baie van my bladsye het' n baie van die inhoud, sodat ek kan sien my dumping ondersteuning vir die res van die wêreld op my forums, wat is 'n ware skande. Ek het nou net skoongemaak my caches (gas en databasis) en het 9Gb van die ruimte terug!

Snake
28-09-11, 18:14
Wel, ek verkwik my kas wat was 6GB, en glo my, dat baie URL's wat jy cant v2 API, baie duisende bekostig.

Re die spinnekop se, is die bladsye slegs een keer word vertaal, so of Baidu doen dit of 'n gebruiker of Google maak geen verskil.

So blokkeer spinnekoppe, is sinneloos.

Ek hoop die MS API werk, maar ive Sommige wat die lees en sy beperk tot 50 oproepe 'n minuut wat ek hoogs twyfel is genoeg om die meeste forums te ondersteun.

Travel Aanhangers (http://www.travel-fans.com)

Simon Lloyd
28-09-11, 18:23
50 oproepe per minuut? Jeez, wat waarskynlik beteken dat my forum vir die oorblywende 59,99 sekondes sal nie enige vertalings:!?), wat hul reëls op die vertalings caching, weet jy, sou dit nie te sleg wees as ons die vertalings kan hou, beteken dit dat 'n verlangsaming in trnslations vir' n paar maande, maar dit sal eventualy haal!

tavenger5
29-09-11, 01:07
Ek het 'n soortgelyke probleem met die vertaling na Engels (standaard) nie werk nie. As ek oorskakel na v2 dit werk vir 'n tweede, dan op die volgende bladsy laai dit nie. Iets is met Google Translate.

Snake
29-09-11, 01:21
Is die MS opsie werk vir jou tavenger5?

tavenger5
29-09-11, 01:57
Ook, dieselfde met my gebeur het toe ek in staat gestel om MS Translate. Die bediener is nie die maak van 'n verband en n time-out.

Snake
29-09-11, 10:01
Dit is 'n vermorsing van tyd in elk geval, die MS-limiet is 4m karakters' n maand.

Toe ek v2 Google in staat gestel het, het ek gebruik 4m karakters in ongeveer 15 minute.

Selfs as ek wou $ 1000 betaal vir 50m karakters (maksimum per maand) van Google, id gebruik om hulle in die dae.

Hierdie mod is dood, tensy VBET kan 'n gratis manier om dit voort te sit.

r.dziadusz
29-09-11, 10:02
Daar is geen beperking van 50 Cals per minuut vormde MS, ook nou as jy nie Google API v1 gebruik, daar is geen kas tydsbeperking te leef.
Oor jou probleem, beskryf dit asseblief, maak seker dat jy korrek is configurate vbet is, en jy weer op Microsoft api, en dit het nie gewerk nie nie, as jy seker is dat oor dit asseblief PM jou toegang tot jou bediener / adminco, kon ek Check dit op die plek

Snake
29-09-11, 10:06
Ek stel voor jy hier lees:

Vertaling gebruik grense van die API (AJAX)

4m karakters 'n maand / 400k' n uur is nie genoeg nie.

Ek het verduidelik my probleem, soos tavenger5 wat dieselfde probleem het.

Wanneer ek MS opsie in staat stel, kry ek 500 server fout wanneer ek vertaal 'n bladsy in die leser.

Ek hoef nie te PM my bediener besonderhede, indien hy die kwessie te wys op jou toets forum.

Ongeag, dit is 'n vermorsing van tyd, hierdie mod kan nie nou werk Google gaan betaal.

Niemand kan bekostig om $ tot 1000'sa maand te betaal, en die gratis opsies tot lae grense.

Dit suig, maar dit is dood, tensy jy 'n oplossing, beter as die huidige kan vind.

Travel Aanhangers (http://www.travel-fans.com)

r.dziadusz
29-09-11, 10:46
Ja, ek het dit gelees en daar is duidelik gesê dat daar geen limiet van 50 Cals p / m, 500-fout kwessie nie wys op my toets forum.
Maar probeer asseblief hierdie oplossing vind indien daar in jou forum wortel die gids

vbet_translation_options

Snake
29-09-11, 10:53
4m karakters 'n maand / 400k' n uur - is wat ek ook gesê het.

Ek bereken 'n forum van 10.000 draad het sowat 450 miljoen karakters.

So dit sal neem om 112 maande via MS of kos $ 9000 via Google V2.

Jy dink dit is ok?

****************************-

Ek het gekyk vir die gids. Bestaan nie in wortel-of / forums /

r.dziadusz
29-09-11, 11:01
Ja, ons is besig om hoe limiet probleem op te los, ook Cached data sal verminder die bedrag van die vertaling.
Maar, 500-fout probleem, lees asseblief noukeurig hierdie pos: Vbet 3,5 Communique
En aandag te gee dat dit nodig is vbet_translation_options te laai na jou forum wortel, sonder dat dit die MS sal nie gewerk, en daar sal 'n veel van' n gebrek, is vertalings

Snake
29-09-11, 11:05
Natuurlik Cached data sal verminder vertalings.

Maar 'n 10.000 draad forum sal 100 + maande tot volle kas.

Dit is meer as 8 jaar!

LOL.

r.dziadusz
29-09-11, 11:10
Soos ek gesê het ons is besig om op idees wat jou kan help om ons ons produk te verbeter elke dag, Is die probleem nog bestaan?

Snake
29-09-11, 11:12
Dit werk kinda nou nie.

Italiaanse nie die geval is egter (moontlik ander) wat weird is, MS ondersteuning Italiaanse.

http://www.computer-juice.com/forums/it/

Travel Aanhangers (http://www.travel-fans.com)

Snake
29-09-11, 11:14
Wat dink jy - die bou van die eerste rekenaar van 'n paar bladsye nie ten volle vertaal me.? - Chat Algemene Hardware - (Japan) rekenaar sap (http://www.computer-juice.com/forums/ja/f10/my-first-computer-build-what-do-you-think-33697 /) onderaan bladsy teks ontbreek.

Snake
29-09-11, 11:14
http://www.computer-juice.com/forums/zh-CN/f10/please-help-me-my-computer-build-19586/

Travel Aanhangers (http://www.travel-fans.com)

Snake
29-09-11, 11:17
Hier is wat ek dink.

MS limiet is reeds bereik.

So ...

Wat is die oplossing is daar nou? Ek het geen manier om te vertaal doen ek!

r.dziadusz
29-09-11, 11:27
As jy seker jy is geblokkeer deur Google (indien nie wat jy kan doen Tet van hier af: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html # post1728) nie, kan jy skryf aan hulle te reaccess jou IP (Dit is ook in 'n post Ek het vir jou gesê), as jy gaan gebruik word nie "net google" so hoofsaaklik Microsoft API sal jy jou grense bereik stadiger

Ook, onthou dat vbet nie kan verander nie Google / MS perke, nou maar ons verskaf ook Google API v2 vir kommersiële gebruikers, maar ons is op soek na 'n ander manier van die vertaling

Snake
29-09-11, 11:30
So, wat gebeur wanneer Google af v1 API?

Dan wat is die oplossing?

Dit is nie 'n lang termyn op te los, is dit.

Snake
29-09-11, 11:32
Ek hardloop toets:

Begin vertaal toets
Toetsuitslag: {"responseData": {"translatedText": "Powitanie"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
Toets fout:
Verbinding tyd (ms): 91,19482421875

Snake
29-09-11, 11:38
Ek dink dat sy werk, ek gestremdes vbet vir 'n rukkie en dit lyk asof ek is gedeblokkeerd.

Maar dit is nog steeds ernstig is, is daar geen oplossing wanneer v1 kry afgeskakel.

As ek jy was sou ek soek vir 'n beter oplossing, sal vinnig of kliënte te verlaat.

Snake
29-09-11, 11:43
Nee.

Gebreekte weer.

Eu nou pot obţine Nimic pentru 'n inregistra Prin microfon mea. - Multimedia şi codec-uri - Juice rekenaar (în română)

Begin vertaal toets
Toetsuitslag: {"responseData": {"translatedText": "Powitanie"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
Toets fout:
Verbinding tyd (ms): 88,702880859375

Is dit 'n Google-blok of iets anders, want as ek in staat stel om V2 is, dit werk goed!

Snake
29-09-11, 11:46
Ag, hier gaan ons.

Begin vertaal toets
Toetsuitslag: {"responseData": null, "responseDetails": "Verdagte Voorwaardes van Diens misbruik Sien asseblief http://code.google.com/apis/errors.", "ResponseStatus": 403}
Toets fout:
Verbinding tyd (ms): 583,18505859375

Snake
29-09-11, 11:46
Im verwyder, ek kan gebruik maak van hierdie meer. Dit is rommel.

r.dziadusz
29-09-11, 12:09
Neem jou besluit te heroorweeg, is ons op dit werk

Snake
29-09-11, 12:14
Ek het geen keuse nie, kan dit nie werk nie.

Selfs wanneer vertaal, as ek 10 nuwe drade 'n dag dit is ongeveer 9 miljoen karakters per maand.

So MS sal nooit hanteer. Dit kan nie werk, selfs vir klein forums.

Big forums is onmoontlik om te werk.

Wat is jou werk op? Hoekom moet ek wag?

r.dziadusz
29-09-11, 12:49
Elke dag probeer ons om die vertaling stelsel en serach vir baie gebruikers vir ander vertalings API, ale hierdie perke is enaugh te verbeter, het jy lees / gebruik van hierdie: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet -performance.html

Simon Lloyd
29-09-11, 13:04
Dit lyk soos Google is ook daagliks 'n beroep op onbegrijpelijke passages in v1! Die beperking, dit is baie hartseer, as ek hierdie mod te verwyder, dan sal ek baie duisende van die poste wat ek sal moet wysig.

tavenger5
29-09-11, 13:53
Hier is 'n voorbeeld van een van my bladsye wat nie vertaal: http://cellphoneforums.net/rim- **********/ t335709-a.html

Edit: Ek dink daar is 'n filter op die webwerf vir' b lackberry "(sonder die ruimte)?

r.dziadusz
29-09-11, 14:00
Dit is nie 'n vBet fout lees asseblief my boodskap in throubleshooting subforum: Klik! (Http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/2425-major-translation-issues.html) waar jy ook deel te neem in, of open 'n nuwe draad vir ander kwessie.
Hierdie probleem is oor die grense, maar vBet self het nie invloed op

Simon Lloyd
29-09-11, 14:12
Hier is 'n voorbeeld van een van my bladsye wat nie vertaal: http://cellphoneforums.net/rim- **********/ t335709-a.html

Edit: Ek dink daar is 'n filter op die webwerf vir' b lackberry "(sonder die ruimte) nagegaan jou draad en dis presies soos myne!!

r.dziadusz
29-09-11, 14:34
@ Snake: jy 'n 403-fout het, dit is waarskynlik coused nie as gevolg van te lang boodskappe - (nie hierdie fout), maar as gevolg van baie versoek per sekonde is, probeer om hierdie wenk:
Eers na die As jy nog steeds geblokkeer is deur Google, as ja-http: / / www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html # post1728 na jou konneksie is oop:

admincp -> vbet -> vertaling opsies -> vertraging tussen vertalings probeer om hierdie waarde te verhoog, en check out of Google sal jy weer blok
LET WEL: Gebruik nie te groot waarde, want dit sal vir jou 'n prestasie stadig

Snake
29-09-11, 14:39
Ive verwyder hierdie mod het geen toekoms nie, antwoord my verwyder probleem draad.

vBET
29-09-11, 16:43
Asseblief daarop let dat vBET 3.5.0 is in beta fase en dit is duidelik beskryf in download afdeling:

Aflaai Laaste BETA (onstabiele) Weergawe vBulletin 3.x - vBET 3.5.0

Dit is duidelik beskryf dat hierdie weergawe is onstabiel - almal Beta gebruik op eie risiko en hy is bewus daarvan dat dit onstabiel is.

Beta weergawe is n normale deel van elke die ontwikkeling van sagteware vBulletin en ander mods ook in beta weergawe vrygestel.

In die geval van sake in kennis stel dit aan ons, sodat ons kan oplos en as dit is van kritieke belang is om terug te gaan na die nuutste stabiele weergawe wat nog beskikbaar is in download afdeling:)

basketmen
30-09-11, 18:05
Dit is 'n vermorsing van tyd in elk geval, die MS-limiet is 4m karakters' n maand.

Toe ek v2 Google in staat gestel het, het ek gebruik 4m karakters in ongeveer 15 minute.

Selfs as ek wou $ 1000 betaal vir 50m karakters (maksimum per maand) van Google, id gebruik om hulle in die dae.

Hierdie mod is dood, tensy VBET kan 'n gratis manier om dit voort te sit.


Soos ek gesê het ons is besig om op idees wat jou kan help om ons ons produk te verbeter elke dag, Is die probleem nog bestaan?


Hier is wat ek dink.

MS limiet is reeds bereik.

So ...

Wat is die oplossing is daar nou? Ek het geen manier om te vertaal doen ek!


As jy seker jy is geblokkeer deur Google (indien nie wat jy kan doen Tet van hier af: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html # post1728) nie, kan jy skryf aan hulle te reaccess jou IP (Dit is ook in 'n post Ek het vir jou gesê), as jy gaan gebruik word nie "net google" so hoofsaaklik Microsoft API sal jy jou grense bereik stadiger

Ook, onthou dat vbet nie kan verander nie Google / MS perke, nou maar ons verskaf ook Google API v2 vir kommersiële gebruikers, maar ons is op soek na 'n ander manier van die vertaling


So, wat gebeur wanneer Google af v1 API?

Dan wat is die oplossing?

Dit is nie 'n lang termyn op te los, is dit.

Ek wil my alternatiewe oplossing te deel

Ek dink hierdie mod sal nooit dood wees, en sal verder gaan as gevolg van sy basiese potensiaal: groter ons forum, verkeer en inkomste, en so lank vBulletin nog steeds gebruik word as die eerste keuse vir die forum sagteware. Daar sal altyd oplossing wees, en jy nie altyd alleen te wees

Ek is weer dui op my versoek om funksie:

Handleiding Editing Ander taal vertaling gevolg / leeg, deur admin

sy nie nodig enjin vertaling uit daar op alle (nie so breek enigiemand tos of beperking), net handmatig vertaling deur menslike, onbeperk, veilige, en die beste vertaling gevolg, afhangende van hoeveel die persoon wat die vertaling van abillity. Admin / personeel / moderators / lede kan deelnemende n letterlike vertaling te help







eintlik sedert nog nie hierdie funksie versoek verlede jaar nog in die bostaande draad, my en een van my personeel reeds gedoen vir 'n paar post, ongeveer 20,000 pos in' n paar maande handleiding vertaal is bygevoeg, sy werk saam met die Google Translate in die pos. Dit is nie volmaak metode, maar ek is genoeg tevrede is met dit, en almal verstaan die vertaling gevolg, totdat die funksie versoek hierbo gegee


So wysig ek net is die boodskap by admin / personeel, omdat hulle kan enigiemand pos wysig, en voeg dit onder die oorspronklike post, (verwyder die ruimte na '/ notranslate, en / quote) te maak dit werk in jou eie pos


[Quote]
Dit is handleiding translate teks (of 'n handleiding vertaling van inligting beeld)
[notranslate]
Your manual translate text here
[/notranslate ]
[/quote ]



the result are like this

http://i291.photobucket.com/albums/ll284/basketmen/manualtranslation-1.jpg

http://i291.photobucket.com/albums/ll284/basketmen/manualtranslation2.jpg






because the experiment and experience until now, my staff got little tricks too, to make the manual translation a lot faster, even i am not realized it before, so no problem for manual translation speed for me, if this feature request can given

vBET
30-09-11, 23:43
Hi. Ek het net lees die hele draad van die begin af en ook 'n bietjie meer info oor die kwessie.

Google Vertaling API v1 berei gesluit word, sodat hulle het meer beperkinge wat is nie verbasend nie - dit was maande gelede aangekondig.

Verwyder geheel jou kas was nie slim idee. Jy kan nou kla dat dit sal duur wees vir jou om te gor vertalings (wat jy reeds het gratis), maar dit is nutteloos - dit is Google Vertaling API v2 wat jy ons koste nie. Wys jou kla by Google. Hier kan ons net vertel dat ons jou mening opgemerk en ons het geen invloed op hierdie gebied.

Microsoft tester (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html # post1729) gebruik om te bepaal wat dit is iets fout met jou Microsoft verband. Indien nie, dan moet jy toegang besonderhede stuur as Radek vra jou voor so sal ons in staat wees om te kyk wat aangaan.

Ons sal graag voeg enige ander vertaling API wat van diens kan vir dat. vBET is reeds bereid om maklik te voeg nuwe vertaling. Wys enige een wat jy wil ondersteun in vBET :)

Sê asseblief vir doen jy staal enige hulp nodig het in hierdie gebied? As die produk is reeds verwyder dan sal ek aanvaar dat daar is nie meer hulp nodig het in hierdie gebied - reg?

Snake
30-09-11, 23:58
So, hoe jy van plan is om te diens nuwe kliënte Michael?

Hoe is dit ment groot nuwe forums van nuuts af te vertaal.

Jou sagteware is nou nutteloos, tensy jy wakker en vind 'n manier vir mense om dit te gebruik.

Honestly i dont care, ek kan vat dit of los.

Dit is jy wat nie meer 'n besigheid.

vBET
01-10-11, 00:52
Dieselfde manier as wat tot nou toe. die vBET van baie begin bied vertalings van 'n eksterne vertaling verskaffer. Nou kan ons baie verskaffers ondersteun sodat ons diens ons kliënte nog beter as voorheen.
Enigeen met behulp van vBET is bewus van eksterne vertaling en hy weet dat hy in staat wees om hierdie dienste gebruik te maak. Dit is ingesluit in vBET lisensie - ons is duidelik daaroor.

Wie is hulle? En waarom vra jy my oor ander besluite? As jy my vra oor wenke vir sulke forums hier is 'n paar:
1. Voeg geïgnoreer bladsye soveel inhoud vBET as wat jy dink is nie belangrik vir vertalings
2. Gebruik gratis vertaling eerste
3. Om te verhoed dat die bereiking van vrye vertalings beperk te vinnig - limiet ondersteunde tale. Voeg nuwes wat van tyd tot tyd wanneer jou kas is vol.
4. Selfs as jy betaal vertalings gebruik - beperk ondersteunde tale aan diegene wat jy dink is die belangrikste vir jou forum. En selfs dan beperk dit meer na tyd wat jy kan meer tale byvoeg as jy vind dat die koste is OK is vir jou.
5. As jy nie Google Vertaling API v1 gebruik - duidelik nie jou databasis kas en skakel outomatiese skoonmaak, of ten minste verandering kas tyd om te veel langer te leef (vermy betaal vir dieselfde vertalings)
6. Vermy vertaling van SPAM, deur middel van verifikasie van poste tot op daardie gepubliseer word.
7. Kyk vir ander vertaal dienste wat van die Diens kan dit by te voeg in die vBET en laat ons weet oor dié - ons sal met graagte ondersteun soveel vertaling APIs as moontlik :)
Dit is 'n paar wenke wat tot my gekom en nou.

Ons sagteware doen nog steeds dieselfde as voorheen (en selfs beter) so dit is baie handig. Dit kan duurder wees, maar dit is net so nuttig soos dit was voor en selfs meer, omdat ons by te voeg nuwe funksies :)

Het jy behoefte aan meer hulp in hierdie draad? :)

vBET
09-10-11, 12:28
Geen antwoord aanvaar dat nie meer hulp word hier benodig. In die geval as dit asseblief hier skryf, sal ons verander status weer oop te maak.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations