Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Google Bot fel

Default Google Bot fel

Text automatically translated from: German to: Swedish
    Translated text
    Hej,

Jag fick vid följande meddelande från Google Webmaster Tools från Google:
    Googlebot har stött på vid genomsökningen av din webbplats "http://www.2-wheel-planet.de/" ett problem.
    Googlebot har hittat på din webbplats ett mycket stort antal länkar. Detta kan tyda på ett problem i URL-strukturen på din webbplats. Kan behöva Googlebot onödan kryper ett antal olika webbadresser som hänvisar till samma eller liknande innehåll, eller krypa delar av din webbplats som inte är egentligen avsedda. Detta Googlebot kan inte indexera hela innehållet på din hemsida eller förbrukar betydligt mer bandbredd än nödvändigt.
    För mer information om det här problemet
    Här är en lista med exempel på webbadresser som kan orsaka problem. Observera att denna lista inte nödvändigtvis innehåller några problematiska webbadresser på din webbplats.

Original text
    Senast redigerad av vBET; 13-09-10 på 14:13. Anledning: BBCode

Michał Podbielski (vBET Personal)
    Reg.datum
    Oktober 2009

Jag kontrollerar dessa länkar just nu. Pelase berätta du har blockerat tillgång till irrelevanta sidor av robots.txt (dvs medlem sidor och så vidare?)? Om inte se här: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1508

Reg.datum
    Oktober 2009

Alla sidor från dessa länkar är brutna - på sidfoten therea är mycket synlig JavaScript-kod. Och den visas på varje översatt sida på ditt forum. Tala behöver du asist med denna fråga - Om ja, detaljer PM åtkomst. Jag är inte säker kan det vara orsaken till detta Google budskap, men det kan vara relaterade.
    Senast redigerad av vBET; 13-09-10 på 14:21.

Reg.datum
    Oktober 2009

OK - jag tror att det kan relateras och det kan vara orsaken till problemet. Observera att alla blad utgör de länkar som har liten mängd innehåll, så största delen ingår texten är från denna trasiga script. Det är därför som Google ser alla dessa sidor som väldigt lika. Lösa detta ska lösa Google frågan

\u003cbr /\u003e Hej, \u003cbr /\u003e\u003cbr /\u003e Tack för din check. \u003cbr /\u003e\u003cbr /\u003e Jag har skickat dig administratörsbehörighet via PM. \u003cbr /\u003e\u003cbr /\u003e Tack! \u003cbr /\u003e

Reg.datum
    Oktober 2009

Att gå där i några minuter.

Reg.datum
    Oktober 2009

Jag fick just lämplig tillgång detaljer, kom dit, och det finns ingen fråga. Det gått precis - Jag gjorde ingenting på avlopp ... Just nu är jag inte kan återskapa problemet. Det verkar som om den inte existerar längre. Jag vet inte att några ändringar i konfigurationen gjordes av admins.

Om du kommer att se den här frågan igen kan du skriva här. Just nu anses löst.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •