Senast redigerad av vBET; 13-09-10 på 14:13. Anledning: BBCode
Jag kontrollerar dessa länkar just nu. Pelase berätta du har blockerat tillgång till irrelevanta sidor av robots.txt (dvs medlem sidor och så vidare?)? Om inte se här: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1508
Alla sidor från dessa länkar är brutna - på sidfoten therea är mycket synlig JavaScript-kod. Och den visas på varje översatt sida på ditt forum. Tala behöver du asist med denna fråga - Om ja, detaljer PM åtkomst. Jag är inte säker kan det vara orsaken till detta Google budskap, men det kan vara relaterade.
Senast redigerad av vBET; 13-09-10 på 14:21.
OK - jag tror att det kan relateras och det kan vara orsaken till problemet. Observera att alla blad utgör de länkar som har liten mängd innehåll, så största delen ingår texten är från denna trasiga script. Det är därför som Google ser alla dessa sidor som väldigt lika. Lösa detta ska lösa Google frågan![]()
\u003cbr /\u003e Hej, \u003cbr /\u003e\u003cbr /\u003e Tack för din check. \u003cbr /\u003e\u003cbr /\u003e Jag har skickat dig administratörsbehörighet via PM. \u003cbr /\u003e\u003cbr /\u003e Tack! \u003cbr /\u003e
Att gå där i några minuter.
Jag fick just lämplig tillgång detaljer, kom dit, och det finns ingen fråga. Det gått precis - Jag gjorde ingenting på avlopp ... Just nu är jag inte kan återskapa problemet. Det verkar som om den inte existerar längre. Jag vet inte att några ändringar i konfigurationen gjordes av admins.
Om du kommer att se den här frågan igen kan du skriva här. Just nu anses löst.