Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 2 av 2 FirstFörst 12
Resultat 11 till 16 av 16

Ämne: Hur man arbetar vbet i litespeed?

Banned
    Reg.datum
    Dec 2009

Default Försökte googletest

Jag försökte googletest också och jag fick några fel. Min värd berättade för mig att ansluta till Google är okej. Egentligen har jag Google Sitemap, som fungerar bra.
    Eftersom jag kör googletest, ibland fick jag skärmen nätverksfel och ibland detta:
    Starta översättningsprovet
    Testresultat:
    Testa fel: Kunde inte ansluta till värd
    Anslutning (ms): 3003,3449707031

Senior Member
    Reg.datum
    Maj 2010

Quote Ursprungligen postat av symbianist View Post
    Jag försökte googletest också och jag fick några fel. Min värd berättade för mig att ansluta till Google är okej. Egentligen har jag Google Sitemap, som fungerar bra.
    Eftersom jag kör googletest, ibland fick jag skärmen nätverksfel och ibland detta:
    Jag hade samma problem för några dagar sedan. Jag föreslår att du kontaktar ditt webbhotell och be dem kontrollera ditt tillstånd och brandväggsinställningar. Ge dem länken till din googletest.

Banned
    Reg.datum
    Dec 2009

Default Snälla hjälp admin

Hjälp admin om denna fråga.

Michał Podbielski (vBET Personal)
    Reg.datum
    Oktober 2009

Hej Ledsen för förseningar - Bara kom tillbaka från semester och jag är här för att tjäns dig med vårt stöd

Se här för litespeed diskussion med svar hur man använder det: http://www.vbenterprisetranslator.co...litespeed.html - Inte testat ännu, bara baserat på användarens svar, men känn dig fri att testa det med gratisversionen. Vid frågor - skriv gärna det exakt fråga beskrivning och vi kommer att arbeta med detta

Reg.datum
    Oktober 2009

Hur man arbetar vbet i litespeed? Jag märker vbet inte fungerar på litespeed. Det visar
    Ogiltig Forum anges. Om du följde en giltig länk var vänlig och meddela den administratören
    Vänligen om hjälp.
    Bara använda krävs. Htaccess regler

Reg.datum
    Oktober 2009

Det är fråga mellan din server och Google. Vi skrev Google testar just att avgöra sådana situationer. Det har ingenting gemensamt med vBET - din server bara har problem med Google anslutningar - Du bör notera den till ditt webbhotell.

Sida 2 av 2 FirstFörst 12

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •