Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 1 av 2 12 SenasteLast
Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: Installera håller misslyckas!

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2010

Default Installera håller misslyckas!

Jag försökte installera detta genom att använda Firefox. Installationen skulle inte ens starta.

Jag bytte till Internet Explorer och mod starta installationen.
    Det körde en bar högst upp på min skärm.
    Sedan längst ner i webbläsarfönstret, började en solid blå stapel krymper från höger till vänster. Efter cirka en timme och 20 minuter, stannade i baren flytta och inte flytta igen.

Inget dyker upp som installerats i plugin delen.
    Inga AdminCP -> vBulletin Alternativ -> vBulletin Alternativ -> vB Enterprise Översättare i mina alternativ.

Jag använder vBulletin 4.0.4
    på en 2X Dual Core Xeon 1.60GHZ med en 1066MHz front side bus och
    8 GB är RAM
    73 GB SCSI-300 10.000 rpm disk

Detta är en mycket upptagen styrelse med över 1,2 miljoner inlägg och 150K medlemmar.

Vänligen meddela,

vBulletin Enterprise Översättare (vBET) Personal
    Reg.datum
    Maj 2010

ledsen, men jag vet inte så mycket om vad som händer.

Allt du behöver göra är beskrivna i ReadMe.html i vBET inte ladda upp mappen.

1. ulpoad alla filer från ladda upp mappen till din forum_root mapp
    2. gå till admincp -> plugins och produkter och lägga vBET XML-fil från gör-inte-upload-mappen
    3. lämpliga integrationer som beskrivs i filen ReadMe.html

Code:
    It ran a bar across the top of my screen.
    Then at the bottom of the browser window, a solid blue bar started shrinking from right to left. After about an hour and 20 minutes, the bar stopped moving and didn't move again.
    Hur kör du denna instalation? Snälla, klistra in här en url till ditt forum.

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2010

forums.sawomatang.com

Reg.datum
    Maj 2010

Vi har denna fråga första gången. Kanske din server är väldigt laddat.
    Så föreslår jag denna lösning:

Första: Försök att avaktivera ditt forum. Gå till admincp -> Inställningar -> Inställningar -> Stäng Ditt vBulletin på och stänga av och välj nej.
    Om forumet inaktiveras kan du försöka installera vBET (importera XML-fil)
    Efter att aktivera ditt forum igen.

Om detta inte fungerar.
    För det andra: Kanske konflikter med andra mod? Du bör inaktivera annan mods och installation vBET. Efter det kan du slå på mods igen.

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2010

Forumet var handikappade första gången.

Jag har inga andra mods installerade på det så finns det ingen att inaktivera.

Forumet var nere för nästan 1 1 / 2 timmar medan installationen sprang och aldrig färdig.

Vad är den tid det tar att installera detta på ett forum med 1,2 miljoner inlägg?

Är det göra något för att de databaser eller bara ersätta filer i forumen katalogen?

Reg.datum
    Maj 2010

hej,

Jag måste kolla vad som är fel.
    Så, jag behöver tillgång till ditt forum admincp och FTP. Var snäll och skicka denna tillgång till mig via PM. Jag ska försöka fixa det.

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2010

Har du bara behöver begränsad admincp tillgång till de plugins delar eller hela admin tillgång till hela admincp?

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av tbl33 View Post
    Vad är den tid det tar att installera detta på ett forum med 1,2 miljoner inlägg?
    Det finns ingen tidsram - installationen tar bara några sekunder. Och antalet tjänster som inte har något att göra, eftersom översättningar görs när användare besöker dina sidor i översatta länkar. Installationen lägger bara plugins, fraser, mallar och tabeller cache.

Så snälla träda Kamil anvisningar - låt oss se vad som händer där. Också observera att installationen utförs av vBulletin. Så om vi bekräfta att den håller inte så troligen kommer du att behöva be vBulletin team för stöd - vBET produkt filen är korrekt - inga fel händer. Så om installationen bara inte vill avsluta då förmodligen något är fel med din vBulletin. Men först - låt oss kolla den.

Vänligen PM mig full admin tillgång - Du kan ta bort den efter vi slutar. Jag vet faktiskt inte det kommer att bli nödvändigt, men om han kommer att behöva kontrollera något så blir det mycket snabbare att fråga igen på grund av att inte nog med privilegier. Också skicka honom FTP tillgång till kommer vi att kunna verifiera att vBET filer laddats upp på servern.

Även du kan på ett enkelt sätt testa och prova att importera produkt-filen för andra mod bara kolla kommer det att fungera.
    Senast redigerad av vBET; 05-07-1023:09.

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2010

Väntar fortfarande på möjligheten att använda den programvara som jag redan har betalat för. :-(

Reg.datum
    Maj 2010

Jag försökte logga in på ditt admicp men jag kunde inte. Kan din bekräfta lösenord?

Sida 1 av 2 12 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •