Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: functions_vbseo_createurl.php fel

Junior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

Default functions_vbseo_createurl.php fel

Jag köpte just vBET och branding avgift.

Jag får detta i min httpd loggarna när man försöker köra sitemap generator och vBET inte översätta CMS alls heller, inte bra i forum.

Code:

[Fri Jun 18 04:13:09 2010] [error] [client xx.183.xxx.30] PHP Fatal error:  Call to undefined function  vbet_vbseo_filter_replace_text() in /home/me_mine/public_html/vbseo/includes/functions_vbseo_createurl.php on line 47, referer: h**p://www\/linuxtuts.net/\vbseo_sitemap/index.php?rlist=true

Jag har "vb optimera Pro", och den senaste och bästa vbSEO installerat kör perfekt. (Eller åtminstone att de var **********. lol)

Jag har kontrollerat och kontrollräknat alla redigeringar.

Vänligen meddela.

Tack,

PS: WTF! Kan inte ens posta url i kod-taggar (15 inlägg b4 **********)

Michał Podbielski (vBET Personal)
    Reg.datum
    Oktober 2009

Red face

Hej.

Angav du "Länktyp"För att VBSEO_URI? Observera att din felmeddelande betyder att vBET fil vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php var inte med och vBET inkluderar den om den är konfigurerad för vBSEO länkar.

Om CMS översättning - beskriv mer. Har du tom sida eller tomma strängar eller bara ursprungliga innehållet? Ange URL (PM om inte kan göra det här) till sida där vi kan se det.

Om PS: Observera att på grund av SPAM vi var tvungna att begränsa möjligheten att lägga till URL på vårt forum. Det kommer att frigöras efter några inlägg. Och om du ser *** Det innebär att i URL används en del av censurerade ord - bara ge det till oss med mellanslag, kommer vi att veta vad man ska göra med det

Junior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

Jag känner sooooo dum (Hur har jag missat det) Mate ...

Att allt det var att stoppa sitemap.

Sammanfattning:
    ============================
    Forum Display: 1522
    Visa ämne: 10.088
    Visa inlägg: 204
    Medlem profiler: 3
    Resultat för omröstning: 0
    Blogginlägg: 0
    Blogg Taggar: 0
    Album webbadresser: 0
    Sociala grupper webbadresser: 1
    Tag webbadresser: 1
    Arkiv: 1521

Totalt Indexerade webbadresser: 13.344
    Totalt Behandlingstid: 47,004.40 sekunder
    var 3400 något ....

Men CMS fortfarande inte översätta.
    Sidan gånger varje gång.

Jag skickar dig ett PM Mate.

Tack,

Junior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

Okej, får jag mer info med "webbläsaren Safari".

Code:
    Safari can’t open the page.

Too many redirects occurred trying to open “h**p:// www. linuxtuts. net/da/content/ubuntu-udskrivning-40/?vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-printing-40/”. This might occur if you open a page that is redirected to open another page which then is redirected to open the original page.
    Tack Mate,

Reg.datum
    Oktober 2009

OK jag ser det nu. Också Som jag ser det händer bara för CMS artiklar - största CMS sida fungerar bra.

Frågan är om graden av vbenterprisetranslator_seo.php fil. Vi har det kod som ska skydda mot sådana vBSEO omdirigeringar. Har ingen aning om varför det inte fungerar på din server. Jag behöver även FTP-åtkomst till ditt forum för att kolla in det - vänligen PM. Vi kommer att lägga våra loggar in filen och kontrollera varför dessa parametrar är inte bort från frågesträng.
    Senast redigerad av vBET; 19-06-10 på 00:24.

Junior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

Skickade Mate. Och tack.

Tack,

Junior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

Senast vBulletin Fast den här frågan lite hur. (Mål stängd)

Reg.datum
    Oktober 2009

Kul att höra

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •