Hej där,
1. Hur mycket är branding gratis avgift för betalda versionen. (Pris i australiensiska dollar)
3. Kan du ge mig en uppfattning om hur lång tid det tar att få detta skript installerade och fungerar![]()
Hej där,
1. Hur mycket är branding gratis avgift för betalda versionen. (Pris i australiensiska dollar)
3. Kan du ge mig en uppfattning om hur lång tid det tar att få detta skript installerade och fungerar![]()
lol.
de.finance.yahoo.com / waehrungen / waehrungsrechner / # från = USD, till = AUD, amt = 1
Här går
Hej,
Observera att våra priser är i SEK och hur mycket det kommer att vara i australiensiska dollar beroende på den aktuella kursen - som kan ändras varje gång. Så du måste kolla vad som är faktiska kurs i Paypal.
1. Branding gratis kostar $ 135 (i USD)
2. vBET licens kostar $ 90 (i USD)
3. Installationen är enkel och snabb. Ladda upp filer, import produkt-fil och konfigurera enligt ReadMe.html Om du konfigurerar det på rätt sätt kan du slutföra installationen på några minuter.
Om du konfigurerar det fel, har en del konflikter med andra plugins eller integrera vBET med andra plugins inte lämpligt, då det kommer att ta så länge som du kommer att ställa allt på rätt sätt. Observera att i händelse av problem ni har vårt gratis online-support och om du känner att det är bättre för oss att göra hela installationen, då kan du bara köpa installation service ($ 30).
Hej,
Har du problem att ge ett uppdrag.
Formuläret fungerar inte.
Det går inte att infoga info.
Goanna
Oj, tyvärr,
Jag har inte kryssa i överens-knappen. Han Han
Var omedveten om att jag var tvungen att kryssa överenskommelse knappen innan jag fyller i formulär.
Senast redigerad av Goanna; 21-06-10 på 15:51.
Så som jag förstår allting fungerar bra![]()