Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: vbSEO 3,5 Guld och vBET

Default vbSEO 3,5 Guld och vBET

Michal,

Någon uppfattning om det fanns några större förändringar med vbSEO 3,5 Guld vs RC3 och kompatibilitet med vbSEO Jag tvivlar på det, men måste se till att vi inte stöter på problem vid uppgradering.

Jag ser att du fortfarande kör 3.3.2 vbSEO, kommer du att uppgradera den?

Michał Podbielski (vBET Personal)
    Reg.datum
    Oktober 2009

Hej. Ja, vi är fortfarande igång vBSEO 3.3.2 vara säker på vårt forum stabilitet. Vi kommer att testa nya vBSEO version snart. Jag håller precis detta som uppgift (och några andra) för våra nya medarbetare för att vara säker, att han kommer att kunna ge våra kunder support på högsta nivå.
    Vi är fortfarande under rekryteringsprocessen så ha tålamod.

Kanske några av våra användare kolla redan på den verkliga, eller testa forum och vill dela med resultaten?

Quote Ursprungligen postat av vBET View Post
    Hej. Ja, vi är fortfarande igång vBSEO 3.3.2 vara säker på vårt forum stabilitet. Vi kommer att testa nya vBSEO version snart. Jag håller precis detta som uppgift (och några andra) för våra nya medarbetare för att vara säker, att han kommer att kunna ge våra kunder support på högsta nivå.
    Vi är fortfarande under rekryteringsprocessen så ha tålamod.

Kanske några av våra användare kolla redan på den verkliga, eller testa forum och vill dela med resultaten?
    Jag använder 3,5 RC3 och det fungerar bra. Jag ska slänga på guld-versionen här veckan och låta dig veta.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •