Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Kan inte skapa, redigera CMS Artiklar w / vBET Aktiv

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Question Kan inte skapa, redigera CMS Artiklar w / vBET Aktiv

Hej. Ämne säger det. Vet inte var problemet ligger.

Bara uppgraderade vBET OCH vBulletin till aktuella versionen. Hade problem tidigare. Stäng vBET av, och VB fungerar som förväntat. vBET fungerar i Forum.

Inte med hjälp av SEO ...

någon hjälp, välkomna. Tack

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Bara kollade på vårt test instans och kan inte reproducera problemet - det fungerar.

Vänligen PM mig tillgång detaljer till Admin CP och FTP - Jag kommer att kontrollera och lösa det på din sida.

Ange också berätta hur bloggar fungerar. Jag misstänker att för vissa specifika konfiguration (som ditt) vi missar att inkludera vBET fil under begära en utvärdering. Men har att kontrollera det. Notera även att du inte ska använda någon redigering alternativ för CMS på översatta sidor. Det stöds av forum och bloggar, men har ingen känsla för CMS (eftersom sådana artiklar är skrivna enbart av tillförlitlig plats personal i modersmål forum språket). Har ditt problem förekommer på normal (ej översatt) CMS sidor?

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Quote Ursprungligen postat av vBET View Post
    Bara kollade på vårt test instans och kan inte reproducera problemet - det fungerar.

Vänligen PM mig tillgång detaljer till Admin CP och FTP - Jag kommer att kontrollera och lösa det på din sida.

Ange också berätta hur bloggar fungerar. Jag misstänker att för vissa specifika konfiguration (som ditt) vi missar att inkludera vBET fil under begära en utvärdering. Men har att kontrollera det. Notera även att du inte ska använda någon redigering alternativ för CMS på översatta sidor. Det stöds av forum och bloggar, men har ingen känsla för CMS (eftersom sådana artiklar är skrivna enbart av tillförlitlig plats personal i modersmål forum språket). Har ditt problem förekommer på normal (ej översatt) CMS sidor?
    Jag PM dig informationen.

Detta var försöker skapa en ny artikel, eller redigera "default" CMS innehåll på engelska - samma situation med både - bara drar en helt tom sida, ingen redaktör eller den vanliga CMS chef - var inte redigera någonting översättas. Jag accepterar - som bör göras av någon som talar språket. , ^)

Jag testade just det. vBET menyn inte visas upp i bloggar av CMS, och fungerar inte i forumen. Jag försöker att översätta det drar sidan Forum hem

Före uppgradering, var vBET översätta bloggar, forum, GUI annons är

Reg.datum
    Oktober 2009

Var bara där och noterat att du är med hjälp av gamla vBET version 4.1.0. Vänligen uppdatera första till senaste versionen (vBET 4.2.1 - det är ytterligare integration steg se här för detaljer). Om det i nyaste versionen det händer fortfarande var god ge oss ett tecken och vi kommer att hantera detta

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Doh .... upp innehållet i "upload" mappen, men glömmer att ladda den nya. XML till fil till produkter ... fungerar bra nu

Det fungerar bra nu, utmärkt som en sakfråga. Alla de språk jag har kunnat testa har rapporterat att även om översättningarna är ibland en smula klumpig - förmågan att förstå innehållet är där. Även i hindi. Fortfarande behöver testa persiska, arabiska och kinesiska och japanska - men har stora förhoppningar. Bra produkt ni ... alla testare hittills har varit mycket imponerade

En fråga. Är det möjligt att få rullgardinsmenyn i CMS, och bloggar, också, eller måste jag lita på flaggorna

Tack

Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av heywho View Post
    En fråga. Är det möjligt att få rullgardinsmenyn i CMS, och bloggar, också, eller måste jag lita på flaggorna

Tack
    Var vänlig spela med anpassade rum för det. Även du kan öppna nya funktionen förfrågan och vi kommer att arbeta på bygga i lösningen för nästa utgåva

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •