mitt forum cant tillgång nu
överbelastning överlast
mitt forum cant tillgång nu
överbelastning överlast
en annan fråga
min index ned för som förut (det är hända När jag installerar vbet 2.4.1 och tillbaka till det normala efter jag avinstallera vbet i ett par dygn)
hej ************************************************* ***********..
var är admin??
stilar ok nu efter 1 timmar jag avinstallerat VBET.
men ändå överlast
va
fortfarande inget lag här
RewriteEngine På
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeras = / forum / [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeras = / forum / $ 2 [L, QSA]
RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | bilder) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
RewriteBase / forum /
RewriteCond% {HTTP_HOST}! ^ Www \\. Nusantaraku \\. Org
RewriteRule (.*) http://www.nusantaraku.org/forum/ $ 1 [L, R = 301]
RewriteRule ^ ((webbadresslista | sitemap_) .* \\ (XML |..? Txt) (\\ GZ))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]
RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | bilder) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]
Vänligen se prestanda tips:
http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html
Speciellt confider stödja mindre språk i början om du har stort forum, blockera irrelevanta sidor av robots.txt och viktigaste - att hålla kontakten - nästa vecka släpper vi nya versionen med riktigt bra prestanda förbättringar. Om du just installerat vBET du kan även överväga att inaktivera den och vänta på den nya versionen (vi har gjort massor av algoritm förändringar där och få bort flaskhalsar med länkar översättning). Gör det inte om du använder vBET för lång tid - du kan förlora din SEO då.