Nej - vBET inte automatiskt generera 52 översättningar för varje meddelande. Detta är förbjudet enligt Googles TOS. vBET översätter på efterfrågan och givetvis använder cache om resultaten redan är cachad.
vBET kommer att översätta allt innehåll - gammalt och nytt, eftersom översättningen på efterfrågan. Du kan känna gör några sida redan var översatt, eftersom första översättningen tar längre tid (eftersom vi måste vänta på Googles resultat) efter att den är mycket snabbare. Du behöver inte tvinga uppfriskande innehåll - översatt sida har olika URL.
OK, nu förstår jag. Jag tror att jag blev förvirrad av den beskrivning som visas på vBET hemsida när den säger: "vBET omedelbart gör din forumet har 52 gånger mer innehåll på 52 språk! Det betyder att 52 gånger fler URL: er till trådar som nu kommer att besökas av användare som söker innehåll på sitt modersmål. "
Ni ska veta att jag är mycket nöjd med resultatet är jag redan ser från vBET. Men: beskrivning av hur vBET fungerar att om någon i exempelvis Spanien, in en Google-sökning på spanska för något som skrevs in på engelska på min sida att de inte kommer att kunna hitta den? Återigen, jag tror vBET är revolutionerande och ett bra exempel på god programmering. Jag behöver bara vara säker på att jag förstår hur det fullt ut fungerar. Bara peka mig till en befintlig resurs om du har redan förklarat detta. Tack!
![]()
Google och andra robotar kryper just nu översatta sidor och indexerar det på lämpliga språk. Så om någon från Spanien kommer att sätta i Google sökning på spanska då kan han hitta din översatta innehållet
Om du har några andra frågor - vänligen fråga bara![]()
Inte googles gratis översättare göra samma sak?
Nej Googles kostnadsfria översättare kommer inte att ge dig 52 gånger mer webbadresser som är indexerade och ger dig ytterligare trafik. Google översätter inte din URL. Google kommer inte att tillåta dina användare att skriva meddelanden på olika språk. Google översätter bara. vBET stödjer flerspråkiga samhället och ger dig bättre SEO.
Jag håller med, kommer jag att köpa inom kort.
Men jag hade en vän nyligen köpa denna "4 dagar sedan" och han har ännu inte sett någon indexerade sidor för olika språk, även om Googles olika motorer land sökning.
Senast redigerad av hotslot; 18-04-10 på 02:37.
Dude, som vanligtvis tar veckor, om inte månader. Sin gemensamma kunskap om människor som är i sökmotoroptimering.
Också jag personligen skulle inte ens rekommendera ladda ner här om du inte har vbSEO också. vbSEO gör URL sökmotorvänlig .... och vBet gör ditt forum kan läsas i alla språk och även index dem på många fler sökmotorer från hela landet.
När sökmotorn erkänner innehållet på dina sidor är acceptabla för sökmotorer (språk), kommer de att ta dem i.