Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 1 av 2 12 SenasteLast
Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: Något sätt att se hur mycket mer som behöver översättas?

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

Default Något sätt att se hur mycket mer som behöver översättas?

2 frågor som jag betalar mycket stora summor pengar varje månad för google översättare just nu.

Gör vbet översätta hela sidan? som jag har menyer och sådana som uppenbarligen inte behöver översättas 35000 gånger.

Kan jag kontrollera att försäkra cache fungerar korrekt och esimate hur många sidor som finns cachad redan vs hur många exsist?

Tack
    Chris

Även min hemsida är inte helt översatt i varje språk? Innan jag spenf 50K i år på översättningar som jag vill vara riktigt säker på att det fungerar som det ska.

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

För att minska kostnaderna för översättning vänligen ta en titt här: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-cheaper.html och här: http://www.vbenterprisetranslator.co...ranslated.html. Se till att ett cache-minne är skriven i en databas och du cache-filen skapas. Det viktigaste är att använda en databas-cache, du cache, gratis översättare och inte klara databas-cache.
    Sidan kan inte vara helt översatt av utmattning av gränser översättningar.

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

Men det finns inget sätt att kontrollera om dessa saker eller se vad som är kvar att översätta?

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Nej. Om det inte finns översättare vBET visar sedan automatiskt den ursprungliga texten. Du kan manuellt översätta en text som inte översatts till den översatta sidan för hjälp http://www.vbenterprisetranslator.co...nslations.html.

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

OMG .. Hur många dagar cachade översättningar kommer att finnas i cacheminnet före kommer att tas bort automatiskt (genom schemalagd aktivitet). Ange 0 för att inaktivera.

Denna är satt till 5, så är alla mina översättningar beiong bort efter 5 dagar******

Om så är alla cache alternativ nedan inaktiverar samt om denna är satt till 0 ?

Vänligen låt mig veta asap så jag har en liten fortuine investerat i översättningar som redan att jag tror att bara kastas bort

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

För att inaktivera rengöring databas-cache som:
    • AdminCP->vBET Cache->Database Cache->Cache Time To Live (TTL) till 0
    • AdminCP->vBET Cache->Database Cache->Cache rensa strategi till Funktionshindrade

Information om hur du använder en databas cache beskrivs här: Använda databas cache och här: Inte klar databas-cache.
    Senast redigerad av Marcin Kalak; 10-10-1510:27.

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

Bokstavligen tusentals dollar bort.. jag har aldrig haft tur att få något gratis översättningar

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

vBET alltid på första använder gratis översättare om det är inställt, tillgängliga och att stöd för detta språk paret. Mer information: Använd många maskinöversättning leverantörer (Api : er).

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

Jag har försökt flera gånger apertium men alltid får ett felmeddelande att försöka igen senare eller försöka med ett annat namn?

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Apertium-servrar tyvärr är ibland inte tillgänglig.

Sida 1 av 2 12 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •