Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: vbetflag-frågan inte löst

Medlem
    Reg.datum
    Oktober 2009

Default vbetflag-frågan inte löst

Fortfarande får massor av länkar så här i min serverlog:

66.249.65.7 - - [20/Jan/2010: 14:15:08 0100] "? GET / cs / sv / vbet_flag-/ sv / showthread.php t = 13.307 HTTP/1.1" 404 491 "-" "Mozilla / 5,0 (compatible; Googlebot/2.1, + http://www.google.com/bot.html) "

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Så - jakt öppnar igen Låt oss hoppas att den här gången kommer vi att spränga den helt

Reg.datum
    Oktober 2009

Kan du påminna mig om ditt forum URL?

Reg.datum
    Oktober 2009

GOT IT! Jag reproduceras äntligen det! Det händer när någon lägger till URL språkkod forum standardspråk. Nu blir det lätt att rätta till det Hoppas att jag den sista möjligheten att detta fel Hur som helst - är detta sätt att få dem rättade och kommer att ingå i 3.3.1

Quick fix för detta:
    1. öppna / includes / vbenterprisetranslator_functions_redirect.php
    2. Hitta:
    PHP Code:
    if ($vbet_isActualIgnored) { 
    3. och ersätta det med:
    PHP Code:
    if ($vbet_isActualIgnored || $_GET['language'] == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumlanguage']) { 
    Viktig fråga - har du tagit bort koden för ditt forum språk när integreras med webbplatskarta?? Antagligen det är därför som Google försöker gå till sådana länkar, eftersom vBET aldrig ändras länkar för originalspråket.

Vi tar hand om automatisk omdirigering i fall när någon lägger till forumet språk till URL och du tar hand om din webbplatskarta integration - bort därifrån koder som inte stöds språk och ditt forum språk.
    Senast redigerad av vBET; 22-01-1002:13.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •