Du aktiverar vBET och inaktivera (inte visas) flaggor. Användare kommer inte att kunna översätta sidor och kan inte se frågan. vBSEO är inte korrekt konfigurerad vBSEO sitemap generator inte läggas felaktig url.Ursprungligen postat av Matt Olieman
Du aktiverar vBET och inaktivera (inte visas) flaggor. Användare kommer inte att kunna översätta sidor och kan inte se frågan. vBSEO är inte korrekt konfigurerad vBSEO sitemap generator inte läggas felaktig url.Ursprungligen postat av Matt Olieman
Du skickar inte mig PM åtkomstdata till FTP (värd / servernamn, användarnamn, lösenord) och vBSEO CP (lösenord).
Om jag kontrollera en situation som måste vara igång och integrerade system. Det kan inte fungera eftersom du gjort dåliga integrationen. Starta systemet, göra integrationen och skriva om det fungerar. Om du vill att vi kommer att göra denna integration är en tjänst som betalas () $ 30köpa uppgraderingar). Jag påminner er om att alla uttalanden beskrivs i detalj i vBET/do-not-upload/readme.html och du kan göra detta själv gratis. Om problemet uppstod hjälper dig att hitta den.
Inget svar - behandlade frågan är borta. Om inte skriv här.
Jag har ERR_TOO_MANY_REDIRECTS problem i min DATOR.
På vilken sida har du detta problem? Skapa en ny tråd med en detaljerad beskrivning av problemet.