Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 2 av 2 FirstFörst 12
Resultat 11 till 14 av 14

Ämne: Trådens innehåll inte omsätts

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Hej
    Jag har genomfört de quickfixes du - withour uppdatering vBET.
    Om du uppdatera din vBET måste du ändra koden igen, stöder becouse gör inte oficialy äldre version av vBulletin

Jag kontrollerat och du når din begränsningar i både Microsoft och Apertium, som det sägs här
    Du har nått din gränser så att texten översätts inte, men när översatt text vilja trådens titel kommer att visa.

Vänligen observera du använder bara gratis översättningar Apis kan du alltid använda betalas sådana: Google API översättning v2 och betald prenumeration av Microsoft Trabnslation av Azure (om du uppdaterar ditt PHP)

Senior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

http://www.vbenterprisetranslator.co...tin-3-6-a.html , the guide var inte uppdaterad. Jag betala en extra avgift för att göra det förenligt, när en uppdatering kommer ut I'll mod det själv utan stör någon.

För att använda Google V2 måste jag uppdatera min PHP? Jag tyckte det var för Microsoft endast?!?

PS. en gång översatt bör inte de översatta texten förblir i cachen?

Tack!
    Senast redigerad av mario06; 14-01-1206:46.

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Den uppdateras:
    http://www.vbenterprisetranslator.Co....html#post3666

För att använda Google V2 måste jag uppdatera min PHP? Jag tyckte det var för Microsoft endast?!?
    Just nu jag reimplementing funktion, som det inte kommer att använda json_translate så att du kan använda den utan att uppdatera din PHP

PS. en gång översatt bör inte de översatta texten förblir i cachen?
    vBET cachelagring hela fraser. Men ja när översatt text förblir i cachen.

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Här finns quicx korrigering av ditt problem:
    KORRIGERING

Nu kommer du att kunna använda Microsoft översättning av Azure även med äldre php version

Sida 2 av 2 FirstFörst 12

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •