Senast redigerad av vBET; 19-10-11 på 16:36. Anledning: BBCode korrigering
Denna översättning SUGER.
Jag köpte 2 kopior av vbet fram till nu, det är mycket pengar för mig. Tills för några veckor det var okej, men nu finns det ingen översättning längre, även med API1, jag tänkte Okej jag installera API2 men jag kan bara använda den med kreditkort, här i Europa ingen har kreditkort så inte du kan använda vbet längre någon hjälp?
Hej. Vi vet - det suger att Google inte är fritt längre. Tror oss - det är mycket viktigt för oss om inte större (eftersom vi säljer vBET) att ha gratis översättningar. Detta är fortfarande inte upp till oss - det är upp till översättning tredjepartsleverantörer.
I detta ögonblick kan du fortfarande använda Google v1 och Microsoft API. Monter är fortfarande gratis. Booth har gränser. Senaste versionen av vBET har även leverantörer kö - så när du når gränsen i en provider, sedan vBET växlar till en annan. Så du kan fortfarande använda gratis översättningar.
Google v1 kommer att stängas December 1st 2011.
Microsoft översättning API är gratis endast fram till mars 2012.
Vi lägger till snart möjligheten att använda betalas Microsoft översättning API (vi inte kontrollera ännu hur det betalningar - gärna kontrollera).
Ta vänligen din frågan till Google - vi kan inte göra någonting om betalningar metoder i Google v2. Om de kommer att få tillräcklig feedback kommer de kanske lägga dessa till andra betalningsalternativ.
Personligen har jag något vilka rättsakter som kreditkort men jag kan inte göras kredit på den. Jag har ingen aning hur det heter, men utanför det är erkänt samma som kreditkort. Jag bor i Europa och jag vet människor med kreditkort, så kan jag säga att de är tillgängliga. Be din bank vilka möjligheter du har. Är det område som är utanför vår kontroll. Vi kan inte ändra Google betalningsmetoder. Vi kan inte berätta vilka möjligheter du har i din bank.
Så just nu:
-Du kan fortfarande bo med gratis översättningar. De har gränser.
-Du kan anta att Google v2 betalningar metoder. Om du inte använder Google v1 det är tillrådligt att inaktivera cache renare - vill du inte betalas om och om igen för samma översättning.
Behöver du mer hjälp här?![]()
Jag behöver inte ett kreditkort så jag inte köper en bara för en tjänst. Google API1 fungerar inte längre, sedan veckor nu! Jag försöker nu microsoft.
Okej, arbetade Microsoft ca 10 minuter, nu igen finns det ingen översättning. Om detta inte är bättre tills i morgon jag vill ha ett bidrag! (min först!)