Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 1 av 2 12 SenasteLast
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: Google API1 fungerar inte mer Google API2

Default Google API1 fungerar inte mer Google API2

Text automatically translated from: German to: Swedish
    Translated text
    Hej,
    Jag är verkligen mycket pissed.
    Original text
    Senast redigerad av vBET; 19-10-1116:36. Anledning: BBCode korrigering

Text automatically translated from: German to: Swedish
    Translated text
    Super! Fungerar nu även här detta översätts korrekt!

Original:
    Hej,
    Jag är verkligen mycket pissed.

Jag köpte mig 2 x vBet för mycket pengar, så långt det gick relativt bra, nu mer översättas med API1 alla tjänster och du kan betala API2 endast med kreditkort, jag äger men inga kreditkort, som de flesta människor i Europa.

Hur fan ska jag nu tillbaka till den kör bring?
    Original text

Denna översättning SUGER.

Jag köpte 2 kopior av vbet fram till nu, det är mycket pengar för mig. Tills för några veckor det var okej, men nu finns det ingen översättning längre, även med API1, jag tänkte Okej jag installera API2 men jag kan bara använda den med kreditkort, här i Europa ingen har kreditkort så inte du kan använda vbet längre någon hjälp?

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Hej. Vi vet - det suger att Google inte är fritt längre. Tror oss - det är mycket viktigt för oss om inte större (eftersom vi säljer vBET) att ha gratis översättningar. Detta är fortfarande inte upp till oss - det är upp till översättning tredjepartsleverantörer.
    I detta ögonblick kan du fortfarande använda Google v1 och Microsoft API. Monter är fortfarande gratis. Booth har gränser. Senaste versionen av vBET har även leverantörer kö - så när du når gränsen i en provider, sedan vBET växlar till en annan. Så du kan fortfarande använda gratis översättningar.
    Google v1 kommer att stängas December 1st 2011.
    Microsoft översättning API är gratis endast fram till mars 2012.
    Vi lägger till snart möjligheten att använda betalas Microsoft översättning API (vi inte kontrollera ännu hur det betalningar - gärna kontrollera).

Ta vänligen din frågan till Google - vi kan inte göra någonting om betalningar metoder i Google v2. Om de kommer att få tillräcklig feedback kommer de kanske lägga dessa till andra betalningsalternativ.
    Personligen har jag något vilka rättsakter som kreditkort men jag kan inte göras kredit på den. Jag har ingen aning hur det heter, men utanför det är erkänt samma som kreditkort. Jag bor i Europa och jag vet människor med kreditkort, så kan jag säga att de är tillgängliga. Be din bank vilka möjligheter du har. Är det område som är utanför vår kontroll. Vi kan inte ändra Google betalningsmetoder. Vi kan inte berätta vilka möjligheter du har i din bank.

Så just nu:
    -Du kan fortfarande bo med gratis översättningar. De har gränser.
    -Du kan anta att Google v2 betalningar metoder. Om du inte använder Google v1 det är tillrådligt att inaktivera cache renare - vill du inte betalas om och om igen för samma översättning.

Behöver du mer hjälp här?

Jag behöver inte ett kreditkort så jag inte köper en bara för en tjänst. Google API1 fungerar inte längre, sedan veckor nu! Jag försöker nu microsoft.

Okej, arbetade Microsoft ca 10 minuter, nu igen finns det ingen översättning. Om detta inte är bättre tills i morgon jag vill ha ett bidrag! (min först!)

Reg.datum
    Oktober 2009

Hej. Observera att Microsoft har per timme och månatliga gränser. Så om det slutat för att arbeta fungerar det snart igen om du inte når din månatliga gräns ännu

Enligt är vBET licens som är juridiskt bindande avtal mellan oss, du ansvarig för att ha tillgång till översättning leverantörer - tredje parter är vårt inflytande. Så oavsett varför du har ingen tillgång - inte vill du betala, du når gränsen, servern blockerar utgående begäranden eller någon annan anledning är inte ett skäl för återbetalning. Eftersom det är du som är ansvarig att garantera tillgång till översättningstjänster. Här är del av licensavtal:
    vBET är med EXTERN översättning tjänst (översättning Api: er). Sedan version 4.4.0 och 3.5.0 vBET kan använda många översättning Api: er (som faktiskt stöds: Google och Microsoft® Översättning API). Du får använda stöds översättning API: er som du konfigurerar för att användas av vBET. ENKEL Podbielski Michał ger dig inga återbetalningar i mål om ditt forum är blockerad/förbjudas eller begränsas på något annat sätt till någon av tjänster som används översättning, även i fall om vissa stöds översättning tjänster kommer att stängas. Om du vill kan du kolla på vår vBET 2.x fri version, fungerar Google Översättning Tjänst är tillgänglig för ditt forum innan köp av vBET 3.x/4.x, men som du ändå inte kommer att ha någon rätt till någon återbetalning om ditt forum tillgång till en Översättning av Tjänster kommer att vara begränsad på något sätt under användning av vBET 3.x/4.x. ENKEL Podbieski Michał ansvarar inte på något sätt för att använda översättningstjänster resultat eller dess prestanda och tillgänglighet.
    Och här är länk till fullständiga Licens som är juridiskt avtal mellan oss. Så om du kommer att begära återbetalning i fall när du personligen kommit överens att det är ditt ansvar och det blir inte ett ärende för återbetalning, enades sedan enligt detta vad mellan oss i licens inte kommer vi att återbetala.

Vi kan helt enkelt inte ansvarar för tredje parter och hoppas du förstår detta.
    Också - din en licens är redan passerat, 2nd används 4 månader - hur du kan skylla oss att Google gör ändringar?... Tror oss - vi skulle vara mest glad om Google vore fortfarande fri.

Det här avsnittet kan också vara till hjälp att förstå varför API kan arbeta från gång till gång: http://www.vbenterprisetranslator.Co...html#post10869 (i princip du når din gräns - hittar du några mer detaljer det).

Behöver du mer hjälp här?

PS.
    Citerade del av licens kommer att ändras på en minut - vi stänger fri vBET versioner eftersom Google Translation API v1 kommer att stängas - så det är ingen mening att nämna fri vBET 2.x version i licens om det inte längre finns. Detaljerade ändringar i licens kommer att beskrivas i meddelanden.
    Senast redigerad av vBET; 19-10-1119:33.

Quote Ursprungligen postat av wowglider.de View Post
    Okej, arbetade Microsoft ca 10 minuter, nu igen finns det ingen översättning. Om detta inte är bättre tills i morgon jag vill ha ett bidrag! (min först!)
    Välkommen till min värld: P

Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av techanalyst View Post
    Välkommen till min värld: P
    Välkommen till Microsoft översättning API världen: P

Sina gränser är inte upp till vBET - sina gränser är bara upp till Microsoft. Google Translation API v2 kan du ställa in dina egna gränser.

Quote Ursprungligen postat av vBET View Post
    Välkommen till Microsoft översättning API världen: P

Sina gränser är inte upp till vBET - sina gränser är bara upp till Microsoft. Google Translation API v2 kan du ställa in dina egna gränser.
    Rimligen sant som du inte styra de tredje parterna, men jag skulle ta bort "Gratis översättningar" från produktbeskrivning, eller minst word det som "Begränsad gratis översättningar".

Sida 1 av 2 12 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •