Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 2 av 5 FirstFörst 1234 ... SenasteLast
Resultat 11 till 20 av 48

Ämne: Svar med Qoute slutat att fungera

Era ord

Och en gång agian - du behöver inte ändra koden för alla plugins. Det var redan sagt flera gånger - så vänligen stopp - du aldrig har fått sådan information och det är inte sant. SP sluta skriva felaktiga meningar.

Men ni ber mig att manipulera VBSEO koden, vad är det, gör jag behöver jag inte göra ändringar i koden för en plugin?

Berätta för mig där Im ljuga när jag säger du berättade för mig att manipulera koden och du inte berätta för mig: P

Jag skulle ha älskat att se detta arbete, men du mannen sätt till svåra att hantera, jag vill inte ta itu med ett företag som har den inställning som du har

Bort allt som jag hittade under zip och dödade av alla de innehåller

Har jag alla skäl och rätt till återbetalning

1.) Som en kund youve förolämpade mig ingen sluta, jag har massor av plugins som inte orsakar mig frågor
    2.) Told me att göra något, neka säger det?
    3.) Helt enkelt vill ta itu med du nu, perioden

Det finns lagar som skyddar kunder från saker som denna Im begär och jag har en rätt att begära, FRUSTRATION är också en anledning buddy
    Senast redigerad av techanalyst; 12-10-1115:55.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av techanalyst View Post
    Era ord

Och en gång agian - du behöver inte ändra koden för alla plugins. Det var redan sagt flera gånger - så vänligen stopp - du aldrig har fått sådan information och det är inte sant. SP sluta skriva felaktiga meningar.

Men ni ber mig att manipulera VBSEO koden, vad är det, gör jag behöver jag inte göra ändringar i koden för en plugin?
    Du har + 20 plugins. Du ombads att ändra kod i 1. Så ja ombads du ändra vbseo kod. Och ja - det är inte sant att du måste ändra koden i din plugins - du skrev falska uttalande.

Reg.datum
    Oktober 2009

Berätta för mig där Im ljuga när jag säger du berättade för mig att manipulera koden och du inte berätta för mig: P
    Inga problem först du skrev:
    Jag kan inte kommer heller jag göra alla dessa ändringar, jag använder vault wiki som jag inte kommer att ändra sin kod, brinner bara irriterande, när de tar en uppdatering sjukskriven har också att fortsätta göra detsamma, med 20 + plugins vi inte kan bara sitta och bryta webbplatsen för att testa om det fungerar eller inte
    Sedan sade vi att det inte är nödvändigt att ändra kod i alla plugins och de flesta av plugins inte kräver någon kod ändras onr andra integrering. Så skrev du visste redan att inte man nödvändigt att ändra alla plugins, fortfarande du falska uttalande (förmodligen att buller eftersom du ville adk för refound withour någon anledning):
    med att kräva för att ändra koden i en app som fungerar, jag bör inte behöva ändra koden, vad händer när jag har någon uppgradering eller gälla en korrigeringsfil för att programvaran? Jag måste gå tillbaka och göra dessa steg, med alla mina nuvarande plugins jag har inget behov av att göra något av detta.
    Vi berättade du igen för att den inte behövs för att ändra alla plugins, men du skrev igen och du gjorde det mycket dunkla och vulgär sätt (det är därför ditt meddelande har tagits bort):
    FÖR ALLA NUVARANDE PLUGINS HAR JAG ÄNNU INTE ÄNDRA KODEN FÖR ANDRA PLUGINS FÖR ATT FÅ DEM ARBETA
    Så har vi det - bort inte den knappast. Och ni vet mycket väl vad du gjorde så Vänligen försök inte att göra några fällor med uttryckssymboler endast på grund av att vi tagit bort vulgär meddelandet. Vi har dess innehåll (jag skicka det till dig i PM så kan du skriva det igen på normalt sätt - kom ihåg...).

Det är du som gjort uttalanden utan någon täckning och försöker att göra storm i ett glas vatten att tvinga använda bidraget när det finns någon anledning för återbetalning. Sluta. Alla framtida falska uttalanden kommer att tas bort - vi har ingen tid att spela i söka och dölja. Vi är här för att stödja klienter så nu - berätta behöver du mer hjälp med problemet?

Quote Ursprungligen postat av vBET View Post
    Inga problem först du skrev:

Sedan sade vi att det inte är nödvändigt att ändra kod i alla plugins och de flesta av plugins inte kräver någon kod ändras onr andra integrering. Så skrev du visste redan att inte man nödvändigt att ändra alla plugins, fortfarande du falska uttalande (förmodligen att buller eftersom du ville adk för refound withour någon anledning):

Vi berättade du igen för att den inte behövs för att ändra alla plugins, men du skrev igen och du gjorde det mycket dunkla och vulgär sätt (det är därför ditt meddelande har tagits bort):

Så har vi det - bort inte den knappast. Och ni vet mycket väl vad du gjorde så Vänligen försök inte att göra några fällor med uttryckssymboler endast på grund av att vi tagit bort vulgär meddelandet. Vi har dess innehåll (jag skicka det till dig i PM så kan du skriva det igen på normalt sätt - kom ihåg...).

Det är du som gjort uttalanden utan någon täckning och försöker att göra storm i ett glas vatten att tvinga använda bidraget när det finns någon anledning för återbetalning. Sluta. Alla framtida falska uttalanden kommer att tas bort - vi har ingen tid att spela i söka och dölja. Vi är här för att stödja klienter så nu - berätta behöver du mer hjälp med problemet?
    Din inte hjälpa din förolämpande, perioden

Jag vill ha ett exportbidrag, dont vill din programvara, din inte användbart, irriterar en kund är inte stöd

Ni sade också den fungerade utom: P som var en av två stora frågor, svar med offert är viktigare för mig än översättningar, så dess inte fungerar om dess orsakar ett problem, du neka de enkla bokstavliga fakta

1.) För något betraktas som arbetar, det bör fungera utan interupting åtgärder av andra sade komponenter - din plugin clearing orsakade interuptions
    2.) Support - måste jag fortsätta att aktivera plugin till testet igen och igen, bryta forum, förolämpande eller irriterar en kund till slut

Återbetalning, din inte hjälper och I DONT vill ha din hjälp, bara läsa dina inlägg gör mig vill kasta bildskärmen ut ett fönster

Theres sätt att mycket smärta och lidande för att detta ska fungera
    Senast redigerad av techanalyst; 12-10-1116:37.

Reg.datum
    Oktober 2009

Jag skulle ha älskat att se detta arbete, men du mannen sätt till svåra att hantera, jag vill inte ta itu med ett företag som har den inställning som du har

Bort allt som jag hittade under zip och dödade av alla de innehåller

Har jag alla skäl och rätt till återbetalning

1.) Som en kund youve förolämpade mig ingen sluta, jag har massor av plugins som inte orsakar mig frågor
    2.) Told me att göra något, neka säger det?
    3.) Helt enkelt vill ta itu med du nu, perioden

Det finns lagar som skyddar kunder från saker som denna Im begär och jag har en rätt att begära, FRUSTRATION är också en anledning buddy
    Det finns ingen anledning för exportbidrag:
    1.) Insulted? vad du skriver om? Även du betalat för vBET licens - även om det antas att du var förolämpad vad det har att göra med vBET licens? Vi har ingen aning om vad du skriver om.
    2.) Också har ingen aning om vad du skriver om. Och igen vad det har att göra med vBET licens?
    3.) Du har inte till - du köpt tröja som du inte har att komma igen och igen i butiken. Du köpte vBET licens och du betalat för detta. Observera att stöd är gratis - bidraget från ingenting är ingenting. Du betalat inte för stöd. Också även du skulle - det är ert beslut att vägra vårt stöd. Vad den har gemensamt med vBET licens?

Att vägra vårt stöd ger dig ingen rätt till exportbidrag.

Reg.datum
    Oktober 2009

Din inte hjälpa din förolämpande, perioden

Jag vill ha ett exportbidrag, dont vill din programvara, din inte användbart, irriterar en kund är inte stöd

Ni sade också den fungerade utom: P som var en av två stora frågor, svar med offert är viktigare för mig än översättningar, så dess inte fungerar om dess orsakar ett problem, du neka de enkla bokstavliga fakta

1.) För något betraktas som arbetar, det bör fungera utan interupting åtgärder av andra sade komponenter - din plugin clearing orsakade interuptions
    2.) Support - måste jag fortsätta att aktivera plugin till testet igen och igen, bryta forum, förolämpande eller irriterar en kund till slut

Återbetalning, din inte hjälper och I DONT vill ha din hjälp, bara läsa dina inlägg gör mig vill kasta bildskärmen ut ett fönster
    Berätta igen att exakt där vi är förolämpande du? Kom ihåg att det var budskapet som togs bort på grund av vulgarisms. Vi sagt redan att falska uttalanden kommer att tas bort - om du har någon täckning för era uttalanden om du inte skriver det eller det blir remover. Vi accepterar inte några fler meddelanden som att vi förolämpande du tills du ge exakta meningen där vi förolämpande du.

Ingen förneka alla fakta. Faktum är att du säger oss att du har problem med citattecken. Faktum är att vi aldrig såg det på ditt forum. Faktum är att vi erbjuder ni stöder det från början. Faktum är att vi inte kunna återge det. Faktum är att det inte är bekräftat att det är vBET fråga eller är frågan finns på alla.

Vänligen är Observera att stöd är gratis och vad kostar 0 för produktionsbidrag avseende något 0. Också vägrar du vårt stöd. Också behöver du inte fortsätta aktivera inaktivera plugin - du kan ge oss tillgång, du kan arbeta på testet instans.

Faktum är att du skriver falska uttalanden och det var redan visat. Du vill återbetalning och du skriker att tvinga oss för bidragslicenser med hjälp av falska uppgifter. Vi gör inte det längre. Bo med fakta eller skriva någonting.

Behöver du mer hjälp med problemet?

Quote Ursprungligen postat av vBET View Post
    Det finns ingen anledning för exportbidrag:
    1.) Insulted? vad du skriver om? Även du betalat för vBET licens - även om det antas att du var förolämpad vad det har att göra med vBET licens? Vi har ingen aning om vad du skriver om.
    2.) Också har ingen aning om vad du skriver om. Och igen vad det har att göra med vBET licens?
    3.) Du har inte till - du köpt tröja som du inte har att komma igen och igen i butiken. Du köpte vBET licens och du betalat för detta. Observera att stöd är gratis - bidraget från ingenting är ingenting. Du betalat inte för stöd. Också även du skulle - det är ert beslut att vägra vårt stöd. Vad den har gemensamt med vBET licens?

1.) Rekomenderas om jag även läsa instruktioner, säger du Didn't gör en statment när du gjorde
    2.) jag kan inte använda VBet under dess orsakar många frågor, varför skulle jag vilja använda något som orsakar mer problem då det skulle lösa?
    3.) Sedan berätta hur du får en återbetalning på något inte du kan använda, vilken del inte får du här på allvar? Din bryter mot Paypals användarvillkor, du har en återbetalningsregler

VBET isnt arbeta för mig är varför tid det du inte får detta Im kommer inte för att bryta min webbplats mer för att få det att fungera, jag skall kunna köpa en plugin-installation och gå, måste jag sacrice kycklingar nästa för att detta ska fungera

FÖROLÄMPANDE

Jag vill ha bidrag eftersom det inte arbete, Im anger anledningen

Att få det att fungera jag behöver för att manipulera ett för närvarande arbetar plugin, återbetalning begäran mer än giltig, stöd FÖROLÄMPANDE och föga

Jag kommer att rapportera till paypal, thats lätt, eftersom produkten gör inte arbete som VÄNTAT, gissa vad dess en regel i sina egna avtal

Igen din ber mig att bryta forumet så du kan spela

Inte bara offerter det är andra plugins som inte fungerar, varför skulle jag vilja gå igenom detta med er mer!!
    Senast redigerad av techanalyst; 12-10-1116:50.

Ingen förneka alla fakta. Faktum är att du säger oss att du har problem med citattecken. Faktum är att vi aldrig såg det på ditt forum. Faktum är att vi erbjuder ni stöder det från början. Faktum är att vi inte kunna återge det. Faktum är att det inte är bekräftat att det är vBET fråga eller är frågan finns på alla.

Jag inaktivera VBet problemet går bort enkla, vad måste jag vänta och se bryts man du är tjock som en stål balk

Om jag köper en tröja och Stureplan inom 30 dagar, jag tar tillbaka och de antingen återbetala mig eller ge mig något annat dess enkla, har du något att erbjuda mig, du okunniga perioden

Berättade du frågan, nu du vill ha tillgång till mitt forum admin panelen? Varför skulle jag göra att din oro är bara för din egen plugin I don't care om det fungerar på en vanilj webbplats, det fungerar inte på gruvan, jag köpte det med avsikter och förståelse som det skulle men inte

Sida 2 av 5 FirstFörst 1234 ... SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •