Så Google börjar debitera för översättningar, och MS framtida avgiftsstrukturen är okänd (hur länge kommer de erbjuder en kostnadsfri tjänst?)
Om jag köper din produkt, finns det någon försäkran om att jag kommer att få översättningstjänsten i framtiden utan att behöva betala en avgift för extra per ord?
Det vill säga, om i framtiden, MS slutar sin gratistjänst, det går inte att hitta någon fri API, kommer jag att kunna få en återbetalning på din programvara?
Tack.
-Andy.

Svara med citat
Vår risk i denna verksamhet är att vi är beroende av extern översättning leverantörer API. Våra användare risken är att de är beroende av extern översättning leverantörer användarvillkor. Ingen kommer att ändra den. Om din värdleverantör be er mer för servern där du kommer att kräva återbetalning från tid du använder servern? Kan vara realistiska - du vill använda det och vet inte vad kommer att bli i framtiden (som alltid med allt) eller du stanna i sängen hela dagen eftersom du inte vet vad kommer att hända när du får. Vi är inte försäkringsbolag och vi är definitivt inte fortune-tellers. Vi vet inte vad kommer att hända - vår plan är att anta