Det forum och bloggar verkar fungera bra men CMS artiklarna inte översätta när du lägger till en på ett främmande språk. Lägga till [lang =] [/ Lang] taggarna manuellt inte göra någon skillnad heller.
Det forum och bloggar verkar fungera bra men CMS artiklarna inte översätta när du lägger till en på ett främmande språk. Lägga till [lang =] [/ Lang] taggarna manuellt inte göra någon skillnad heller.
Jag märkte också att det inte är möjligt att lägga till kommentarer till CMS artiklar. En annan fråga är lite text verkar försvinna när du tittar på andra språk. Exempel:Code:http://saabworld.net/pl/content/saab-usa-president-i-coo-timothy-colbeck-mówienie-w-motor-press-guild-sierpnia-śniadanie-627/
Senast redigerad av vBET; 22-01-14 på 10:50. Anledning: BBCode korrigering
Oxen, tack för förslaget, men jag har inte det installerat.
Jag får detta i Firefox felet konsolen när du försöker lägga till en kommentar:
document.getElementById ("vbet_addbbcodes") är null
Jag kollade bara en av dina CMS artiklar, gick till översatt sida och den är översatt bra.
Observera att [Lang] stöds inte för CMS artiklar, eftersom det har ingen mening - CMS artiklar är inte något vad var och en kan skriva (som inlägg, bloggar) - dessa artiklar är skrivna av mycket liten grupp människor som borde veta din forum språket. Vill du verkligen din CMS artiklar skrivas på andra språk? Och då menar jag skrivit - jag vet att du vill slang översatt och du har den översatt![]()
Egentligen är det viktigt för vårt CMS för att möjliggöra flera språk. Vi har redan CMS avsnitt med artiklar skrivna på olika språk. Till exempel:
SaabWorld - Nederlands
SaabWorld - Français
Vi är ett World Forum och vill hålla lokala artiklar från olika länder på sitt eget språk. Viktigt för bloggar utan även för CMS artiklar.
Till exempel bör detta tyska artikeln går på hemsidan som ett CMS-artikeln, men ursprungliga tyska texten bör förbli.
Code:http://saabworld.net/blogs/frank-wulfers/runway-terminal-337/
Senast redigerad av vBET; 22-01-14 på 10:51. Anledning: BBCode korrigering
OK så - jag förstår dina behov. I detta ögonblick den inte stöds. Vi kommer att arbeta för att stödja [Lang] även för CMS artiklar. Jag antar att det fanns någon fråga innan och vi lämnade det som inte behövs, men jag ska kolla upp det igen och se vad som händer där
PS.
Vänligen öppna ny tråd för din sista länken frågan. Jag ser att ursprungliga provningen inte ingår där. Också beskriv det är det global fråga eller bara för bloggar, eller bara för just denna bloggpost.
Senast redigerad av vBET; 09-08-11 på 18:46.
Det skulle vara häftigt att ha denna möjlighet för CMS artiklar. Tack för att du tittar in i den.
Några tankar på att kommentera problemet för CMS artiklar?
Vänligen håll en fråga per en tråd. Annars kommer vi att försvinna i diskussionen. Vänligen öppna ny tråd för varje fråga. Även beskriv bättre frågan - vad exakt som saknas ...
Denna tråd är om att stödja [Lang] i varor. Ledsen för besväret - i slutet kommer det att hjälpa oss alla![]()
Förlåt, jag trodde de frågan var släkt. Jag testade just igen och nu kommentarer fungerar bra! Ganska konstigt det fast bara sig själv så jag skylla det på mitt användarnamn fel ..Vänligen ignorera