Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Genomsnittlig tid att ta emot Produkt Efter Purhase?

Junior Member
    Reg.datum
    Jun 2011

Default Genomsnittlig tid att ta emot Produkt Efter Purhase?

Hej. Hur lång tid tar det oftast för att få denna produkt? Jag köpte min via Western Union 4 dagar sedan och är fortfarande väntar på tillgång till din nedladdningssida för att ladda ner produkten. Jag är mycket entusiastiska över denna produkt och vill ta den i bruk så snart som möjligt. Detta är ett måste ändras för alla forum.

Michał Podbielski (vBET Personal)
    Reg.datum
    Oktober 2009

Genomsnittlig tid: OMEDELBAR

Alla betalningar med Paypal har licensen omedelbart (automatiskt).

Kom ihåg att du betalade via Western Union och skicka oss felaktiga utbetalningen detaljer. Du skickar rätta i helgen så det här är första dagen då vi kan bekräfta din betalning på bank. Just nu stöter på några problem med någon av våra forum (forum.simple-nlp.pl). Vi kommer att kontrollera din betalning på bank efter att vi hanterar dessa frågor. Hoppas att vi kommer att kunna göra detta i dag. Din licens kommer att tillämpas efter betalning kommer att bekräftas.

Detta är tydligt beskrivs på betalningen sida:
    Vi accepterar också betalningar via Western Union ...

Observera att vi kommer att skapa licens för er efter vi får pengarna, så betalar med PayPal kan du få din licens direkt.
    Detta är inte före försäljning fråga, eftersom det handlar om betalning som redan är gjort. Jag flyttar denna tråd till avsnittet Felsökning.

PS.
    Verkligen ledsen att du måste vänta. Jag hoppas att vi kommer att lösa problemet snabbt och kontrollera din betalning på banken idag
    Senast redigerad av vBET; 27-06-1113:42.

Junior Member
    Reg.datum
    Jun 2011

Mina dåliga ....

Michał Podbielski (vBET Personal)
    Reg.datum
    Oktober 2009

Inga problem. Jag har inte handtaget för att göra detta i går på grund av er server fel, men idag var jag i bank och tog din Western Union överföring. Din licens är redan skapad Även som ber om ursäkt för din väntetid ger vi dig fri installation tjänst som normalt kostar $ 30 Bara vänligen PM mig din tillgång detaljer.

Junior Member
    Reg.datum
    Jun 2011

Thumbs up

Quote Ursprungligen postat av vBET View Post
    Inga problem. Jag har inte handtaget för att göra detta i går på grund av er server fel, men idag var jag i bank och tog din Western Union överföring. Din licens är redan skapad Även som ber om ursäkt för din väntetid ger vi dig fri installation tjänst som normalt kostar $ 30 Bara vänligen PM mig din tillgång detaljer.
    Wow tack så mycket din awesome!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •