Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: vBSEO Sitemap: Kan inte köra webbplatskarta direkt: Du bör vara inloggad för att kunna göra detta.

Default vBSEO Sitemap: Kan inte köra webbplatskarta direkt: Du bör vara inloggad för att kunna göra detta.

Hej,
    jag installerade en ny version av Vbulletin, Vbseo, VbseoSitemap, Vbet - alla nyaste versioner på http://www.bitcoins-deutschland.de (Bitcoins Forum Deutschland) .

Nu har jag lite serios problem med Vbseo webbplatskartan.

1.) Jag ofta cant nå "vBSEO Sitemap Rapporter" Länk
    Jag måste logga in, klicka på OK eller komma in och det står logga in igen, jag in, då står det igen, logga in och så vidare.

2.) Vid något tillfälle kan jag lyckas att logga, men då får jag nästa fel. Jag vill köra webbplatskarta genom "Run Gernerator" men sedan står det "Kan inte köra Sitemap ... (se titeln)".

Jag gjorde dessa ändrats på Vbseo Sitemap:
    Sitemap Generator integration - vBulletin Enterprise Översättare (vBET)

Edit:
    Jag skränande klicka på de andra knapparna som Download Log ... Jag behöver logga in hela tiden och sedan im tillbaka på startskärmen i VbSeo webbplatskarta.

Edit2:
    Jag handikappade vBet och det fortfarande inte fungerar. Jag tror inte det om min htaccess.:
    Code:
    RewriteEngine On
    RewriteRule ^((urllist|sitemap).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap|api\.php)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
    Jag tror att om de förändrade gjort för att få sitemap arbetar för vBet.
    Senast redigerad av wowglider.de; 17-06-1114:02.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Om det är ok för dig, besök detaljer PM tillgång - Jag ska kolla upp det på plats.

Om inte så:
    1. Logga in frågan
    Troligen det har ingenting gemensamt med vBET eftersom vBET kodändringar är inne vBSEO filer och du kan inte ens nå dessa.
    Även denna inloggningssidan är från vBSEO CP - du måste logga in för deras delsystem - det har ingenting gemensamt även med vBulletin.

Mitt råd här. Vänligen kopiera din integrerad vBSEO filer. Återställ ursprungliga. Inaktivera vBET för en stund. Kommentar vBET regler .htaccess och kolla hur det fungerar nu. Om det är samma som innan så det har ingenting att göra med vBET, och vBSEO team kommer att stödja dig. Jag vet att de är mot vBET, men detta är bara lögner propaganda (du kan se något intressant här om du vill ha: Tro inte vBSEO laget).

När du har vBET funktionshindrade, kommenterade regler och förändringar återgick de kommer att behöva försörja dig. Och efter det kommer du lätt vända tillbaka till vBET - bara avkommentera regler i htaccess, återställa kopierade filer och aktivera igen i Admin CP.

2) Detta är samma fråga som en - du förlorar inloggningsuppgifter på din server
    Kanske är det bara vissa problem med din webbläsare. Försök att rensa dina cookies eller att använda andra webbläsare.

Om Edit2:
    Om du vill helt stänga vBET sedan:
    1. Inaktivera i Admin CP
    2. kommentarer regler. htaccess
    3. återställa ursprungliga vBSEO filer

Som jag skrev jag betvivlar också att det har något gemensamt med vBET. Men är inaktiverar du vBET helt och frågan kommer att vara borta, vänligen detaljer PM åt och jag kommer att kolla upp det (notera att nästa vecka jag är på semester - Kamil kommer att vara aktiva på forumet).

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

En sak till. Kom ihåg att vBET inte stödja översättning av Admin CP. Så detta kan också frågan. Se till att ditt administratörskonto har satt sitt standardspråk samma som forumet språk (eller inte alls). Och snälla se till att du inte har öppnat i andra översatta fliken forum. Annars kan du få dirigera vid avverkning i Admin CP-området.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •