Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Språk beskrivningar som ska översättas samt

Question Språk beskrivningar som ska översättas samt

Vid användning av franska som standardspråk, varför vi inte ser beskrivningarna av de språk på franska?

Till exempel, jag önskar vi kunde ha beskrivningarna i vårt eget modersmål, så istället för "franska", ska jag se "Français" AD alla andra språk beskrivningar borde ha en fransk översättning, eller?

Se bild.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Observera att alla standard fraser för vBET är på engelska. Allt du behöver göra är att översätta fraser till ditt språk (i Admin CP).

Jag försökte översätta fraser för språk för att de ska visas i mitt eget språk och det fungerar inte.

Till exempel, översatte jag dessa:
    vbenterprisetranslator_cache_fr och vbenterprisetranslator_flag_fr men ingenting förändrats någonstans, varken för flaggor eller i profil och registrering.

Vad har jag att använda för att översätta dem för att få flaggan beskrivningar översatta på mitt eget språk?

Även om jag inte förstår. Här på din sida när jag byter från engelska till franska beskrivningarna i usercp omräknas i franska! (Även om de inte sorteras ut korrekt bokstavsordning längre). Har du översätta dem eller det är gjort av Google? Jo, på min sida att de inte är översatta när jag växlar från ett språk till ett annat.
    Senast redigerad av Cybershaolin; 29-11-0907:44.

Reg.datum
    Oktober 2009

Du har rätt. Ledsen för desinformation. Översättningar görs av Google när sidan är översatt. I vårt fall är det gjort eftersom vi skickar den på engelska, och vi säger att den är på engelska. I ditt fall det inte fungerar, eftersom du berätta för Google att det är på franska och det är inte.

Jag accepterar det som förändring begäran att stödja språk namn på andra språk för flaggor.

Återigen ledsen för förvirring och tack för din tid

Reg.datum
    Oktober 2009

Gjort - kommer att ingå i 3.3.0

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •