Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 2 av 2 FirstFörst 12
Resultat 11 till 18 av 18

Ämne: Ställ in standardspråket som standard för användare som inte gjort det ännu

Michał Podbielski (vBET Personal)
    Reg.datum
    Oktober 2009

Just nu är det omdirigeringar bara efter inloggning. Så är någon hoppa inställningsvärde han kommer att omdirigeras igen efter nästa inloggning.

Du vill dirigera om användaren och om igen tills han ställa in språket. Så tills han gjorde det hela forumet är blockerad för honom. Har jag fått din poäng?

Ja, men istället för att bara omdirigering, jag önskar att ett felmeddelande (popup eller vad sätt) kan läggas om användaren inte sätter sitt språk om han försökte komma bort från den sidan. Så, för att han skulle tydligt se att han måste ställa in denna på för att fortsätta.

Reg.datum
    Oktober 2009

Meddelandet läggs just nu i form med röda bokstäver - kolla den. "Brutal tvinga" för att ställa språk tillkommer.

Jag vet det röda meddelandet, men användare kan fortfarande undvika detta om de inte sätter sina språk. Om brutala tvingar läggs, är detta bra också. Tack för att lägga till den.

Skulle det vara möjligt att få en snabb fix för den aktuella versionen lika bra eller för denna en det också är komplicerat?

Reg.datum
    Oktober 2009

Den här måste vara konfigurerbar, så det finns alltför många förändringar för att ge enkla instruktioner.

OK, jag ser. Inga problem. Säg mig, du planerar att släppa 3.3.0 före jul?

Reg.datum
    Oktober 2009

Nej, vi har planerat fortfarande många förändringar för 3.3.0, inklusive databas-cache och önskemål på funktioner från användare så att den inte blir klar till jul. Sannolikt kommer vi att släppa 3.3.0 i januari men kan inte ge dig specifika dag.

Efter 3.3.0 kommer vi att börja arbeta på 4.0.0 som kommer att integreras med vBulletin 4

Sida 2 av 2 FirstFörst 12

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •