Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Ändra standardspråk alternativ för Moderatorer

Senior Member
    Reg.datum
    Maj 2010

Default Ändra standardspråk alternativ för Moderatorer

En av de största frustrationen för mig är att endast administratörer kan ändra standardspråk för en medlem. Jag har oräkneliga medlemmar som bara inte ställa in det, även efter att de omdirigeras till UCP att göra det.

De håller sedan om utstationering på ett främmande språk till en admin kan ändra det.

Det skulle vara en stor hjälp om det fanns en inställning en moderator eller Super Moderator eller andra fördefinierade användargrupper, skulle kunna använda för att bara ändra standardspråket för en medlem. Kanske någonstans i en Medlemsprofil sida eller så.

Tack!

Michał Podbielski (vBET Personal)
    Reg.datum
    Oktober 2009

I detta ögonblick vBET gör det möjligt att redigera språket användaren standard i vBulletin Användare utgåva. Kontrollera inte vBulletin gör det möjligt att ge rättigheter för att till andra användargrupper. Om vBulletin inte tillåter andra användargrupper att redigera medlemmar, så jag tror att det vore oklokt att låta göra det genom vBET.

Denna funktion beaktas just nu. Om ingen kommer att ge några skäl talar emot det (som vissa säkerhetsskäl) så finns det en chans att det kommer att godkännas.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •