Även när medlemmar har satt sin standard språk, är det inte att få översatt i inlägget. Ingenting, bara den ursprungliga främmande språk.
När jag svepa språket taggar runt texten manuellt det fungerar.
Vad är fel?
Tack
Även när medlemmar har satt sin standard språk, är det inte att få översatt i inlägget. Ingenting, bara den ursprungliga främmande språk.
När jag svepa språket taggar runt texten manuellt det fungerar.
Vad är fel?
Tack
Vilken strategi använder du för att avgöra meddelande språk? Gå till vBET Google alternativ och kolla upp det.
Jag insåg just att det är ett kompatibilitetsproblem. Det verkar som om denna [New Version 2010/03/01] MARCO1 Dölj alla med Användargrupper tillstånd - Meddelanden Manager - vBulletin.org Forum mod har effekt på vBET. När jag stänga av den, vBET fungerar bra igen. Vet du av något för att rätta till det kanske?
Tack!
EDIT: Vad menar du? Är du hänvisar till "Google språkidentifiering"?
Det är satt som "Lita alltid på användare"
Om du har alltid lita på användaren, så borde det vara opaqued enligt användarens språkinställningen.
Bra att du har hittat orsaken. Det är lite frågan om integrering. Vi vet inte nu exakt vad som är ansvariga för det. vBET gör ogenomskinlig med hjälp av krok newpost_process - kontrollera inte MARCO1 plugin använder det också. Om ja - var god försök att ändra utförande för, så det kör före/efter vBET - bara göra det motsatta till det faktiska. Det kan vara nog - om vi inte kommer att leta efter andra lösningar.
MARCO1 använder inte denna plugin.
OK så. Vänligen detaljer PM tillgång till Admin CP och FTP. Jag ska kolla upp det på plats och leta efter lösning. Du kan också kontakt med författaren av de andra mod för tips om du inte vill skicka tillgång till information. Författare till mod vet alltid bäst hur det fungerar.
Också - vänligen kontrollera igen för att vara säker gör mod verkligen kan påverka vBET opaquing processen.
Tack Michal. Jag lämnar MARCO1 produkt inaktiverad för nu. Det är inte heller gör vad jag vill göra. Så om jag kan få det att fungera på rätt sätt kommer jag att då är det igen, och vi kan ta det vidare. Tack!
Som jag förstår just nu behöver man inte mer stöd i denna fråga och det kan vara stängd. Om inte - ge mer information![]()