Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 1 av 3 123 SenasteLast
Resultat 1 till 10 av 28

Ämne: Test: Denna text är skriven på franska

Default Test: Denna text är skriven på franska

Ce texte EST écrit En français et je devrais le voir sv Anglais.

Je répète:

Ce texte EST écrit En français et je devrais le voir sv Anglais.

Varför ser jag fortfarande texten på franska ovan när mitt forum är inställt på engelska här på detta forum? Jag ser texten på engelska med de små flaggorna nej?
    Senast redigerad av Cybershaolin; 14-11-0918:10. Anledning: Typo

När det gäller min fråga, är det mer om att veta om BBCodes kan läggas till automatiskt eller inte? Jag har svårt att förstå begreppet. Jag noterade i en annan tråd att du sa att BBCodes kan läggas till manuellt eller automatiskt. Så, automatiskt inte betyda att jag borde ha sett de små flaggorna i Post # 1 och # 2? Jag förstår inte ledsen och jag läste ditt inlägg här: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-support.html
    Senast redigerad av Cybershaolin; 14-11-0919:42.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av Cybershaolin View Post
    Varför ser jag fortfarande texten på franska ovan när mitt forum är inställt på engelska här på detta forum? Jag ser texten på engelska med de små flaggorna nej?
    Eftersom du inte "berätta" att det är på franska Här har du snabb och enkel manuell hur man gör detta: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-support.html
    Med några få ord - du kan ställa in standardspråk i User CP, eller manuellt beskriva meddelande genom att lang BBCode

Om du vill kan du även redigera dina tidigare meddelanden och lägga till det här BBCode, och magi kommer att hända

Reg.datum
    Oktober 2009

När det gäller min fråga, är det mer om att veta om BBCodes kan läggas till automatiskt eller inte? Jag har svårt att förstå begreppet. Jag noterade i en annan tråd att du sa att BBCodes kan läggas till manuellt eller automatiskt. Så, automatiskt inte betyda att jag borde ha sett de små flaggorna i Post # 1 och # 2? Jag förstår inte ledsen och jag läste ditt inlägg här: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-support.html
    lang BBCode läggs automatiskt enligt användarens standardspråk. Om den inte är inställd eller är samma som forum för språk, sedan ingenting är inställd.

Google har möjlighet att känna igen språket enligt meddelandet, men på grund av prestanda anledningen till att vi inte gör det - även vi inte undersöka detta Google funktionen. Om du tror att det kan vara till hjälp, så skriv om det här Feature Requests - vBulletin Enterprise Översättare (vBET) - Vi kan alltid lägga till en sådan funktion med möjlighet att stänga av och på
    Senast redigerad av vBET; 14-11-0923:52.

Quote Ursprungligen postat av vBET View Post
    lang BBCode läggs automatiskt enligt användarens standardspråk. Om den inte är inställd eller är samma som forum för språk, sedan ingenting är inställd.
    Men det är problemet.

OK titta, här på ditt eget forum, är mitt språk inställt på engelska ... så min text i inlägg # 1 och # 2 (som är på franska) är annorlunda än det forum språket (i min userCP). Så, varför är min text fortfarande på franska? Säger du att jag måste lägga till BBcode manuellt? Sen om det är fallet, varför pratar du om BBcode läggs automatiskt?

Jag kanske inte förstår det riktigt men jag gjorde gå till den länk som du refererar och detta är hur jag fick det. Tänkte jag, var detta sköts automatiskt utan att behöva skriva BBcode själv.

Reg.datum
    Oktober 2009

Men det är problemet.

OK titta, här på ditt eget forum, är mitt språk inställt på engelska ... så min text i inlägg # 1 och # 2 (som är på franska) är annorlunda än det forum språket (i min userCP). Så, varför är min text fortfarande på franska? Säger du att jag måste lägga till BBcode manuellt? Sen om det är fallet, varför pratar du om BBcode läggs automatiskt?

Jag kanske inte förstår det riktigt men jag gjorde gå till den länk som du refererar och detta är hur jag fick det. Tänkte jag, var detta sköts automatiskt utan att behöva skriva BBcode själv.
    Ja dina inlägg # 1 och # 2 är på franska, men du berättade det system som den är på engelska. Thats varför det inte översätts.

Du har två sätt att hantera meddelanden på olika språk.
    1: a är inställningen i din kontrollpanel standardspråk för din profil. I detta fall vBET antar att dina meddelanden i detta språk och kommer att lägga lang BBCode automatiskt. Fortfarande har du möjlighet att berätta vBET att inte göra detta för visst meddelande (på varje redaktör för nytt meddelande visas ytterligare alternativ för att lägga till BBCodes eller inte - som default satt till Ja).
    2: a är att lägga till den manuellt.

Du är förvirrad på grund av annan artikel, läs den igen noggrant det är skrivet:
    "automatiskt markera budskap om användaren som sätter deras standardspråk än forumet standardspråk"

Om du tror att någon del är oklart, vänligen peka den och vi kommer att rätta till det att göra det mer tydligt

Text automatically translated from: French to: Swedish
    Translated text
    Detta är ytterligare ett test i franska.
    Original text

Quote Ursprungligen postat av vBET View Post
    Ja dina inlägg # 1 och # 2 är på franska, men du berättade det system som den är på engelska. Thats varför det inte översätts.
    Ahhhhh! Nu fick jag det högt och tydligt. Det är den delen jag inte förstår. Nu har jag ändrat mitt språk för franska i Usercp och skrev ett nytt test meddelande på franska. Det fungerar perfekt här. Tack för att du tog dig tid att förklara det för mig på ett enkelt sätt.

Men på mitt eget forum, är mitt forum språket på franska, jag också (tillval som du sa) som min UserCP på franska, och jag försökte skriva meddelanden på arabiska och italienska. Resultatet visade på arabiska och italienska utan att översätta något. Det är därför jag fortfarande inte förstår. Det verkar inte fungera på mitt forum.

Också, säg mig: språket addon (se skärmdump) för BBCode (välj eller inte) när vi skriver ett meddelande och i Quick svaret också, är detta en addon i version 3.1.2 eftersom jag fortfarande inte uppgradera ännu, och jag inte har det i 3.1.1?
    Senast redigerad av Cybershaolin; 15-11-0920:13.

Sida 1 av 3 123 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •