Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Branding Gratis köpte men fortfarande texten krediter i sidfoten

Medlem
    Reg.datum
    Oktober 2009

Exclamation Branding Gratis köpte men fortfarande texten krediter i sidfoten

Hej

Jag köpte branding fri licens, men fortfarande kredit texten i sidfoten.
    Endast kredit länken togs bort.

Branding fri betyder ingenting om produkten, det är vad jag köpte.

Hur tar jag bort den?

Och ja, måste detta vara standardutrustning.
    Du kan inte sälja branding gratis och sedan varumärke det ändå och förväntar oss användare att redigera filer varje gång det finns en uppgradering!

Michał Podbielski (vBET Personal)
    Reg.datum
    Oktober 2009

Hej Observera att som standard BF paketet bara har tagit bort krediten länken, men som BF licens ägare har du full rätt att även ta bort information om produkten. Instruktioner kommer att skickas i PM.

Medlem
    Reg.datum
    Oktober 2009

Ja jag vet att ni hantera det här sättet.

Men detta är inte god praxis.

Branding fri betyder "fri från branding" och det är inte vad du levererar!

Redigerar din produkt filerna för att ta bort branding varje gång jag uppgradera är irriterande.
    Jag betalade för en branding gratis produkt så snälla ge en.

Jag rekommenderar starkt att du omprövar din nuvarande hantering av branding gratis

Reg.datum
    Oktober 2009

Jag var på väg att skriva på tidigare budskap om att vi inte kommer att inkludera den längre i nästa version, men vill att det ska vara trevlig överraskning och tog bort den innan du skickar
    Verkar det inte blir någon överraskning

Information om hur du tar bort det skicka i PM precis som beskrivs i det senaste inlägget

Ja - jag håller helt och hållet att användarna med BF licens vill absolut ingen information om produkten version.
    Observera att vi inte säljer branding gratis produkt, men branding fri licens som tillåter användare att ta bort kredit länk (vi till och med ta bort det som standard om någon gör uppgradering eller ny installation). Det är helt enligt licens. Om någon känner vilseleda då sannolikt att han inte läst licensavtalet. Det beskrivs vilka medel Branding gratis licens och vad den gör det möjligt att. Observera att licensen namn inte är föremål för tolkning - är det tydligt beskrivs av licensen. Vi levererar vad vi säljer. Snälla, skrik inte att vi inte, eftersom det inte är sant - bara läs licensavtalet och du vet vad betyder vBET Branding fri licens.

Notera även att under de senaste versionerna av BF-versionen vi lämnar Produktbetyg version mestadels för support vid problem - det hjälper att känna igen vilken version som används utan tillgång till Admin CP. Men eftersom de flesta BF användarna använder sin rätt att ta bort version info, har vi knappt chansen att använda den + som du beskrev det var bara ytterligare uppgradering steg för BF-versionen för att ta bort det igen + ytterligare arbetsuppgifter för oss att svar hur man tar bort det.

Så vi bestämde att ta bort det som standard i nästa BF släpp Kanske blir det konfigurerbara - så BF användare kommer att kunna bestämma, kanske bara bort. Vi kommer att se

Medlem
    Reg.datum
    Oktober 2009

Tack.

Bara en anteckning:
    Version nummer i upphovsrätten texter är alltid en stor säkerhetsrisk eftersom scanning på nätet för att utnyttja offren är så mycket enklare om varje webbplats visar att du kör exploateras versionen.

Detta är en av anledningarna för mig att köpa branding fria versioner

Reg.datum
    Oktober 2009

Så du är mer säker och du kommer inte att behöva ta bort denna information längre

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •