Logga in

Visa fullständig version: vBET Team växer

vBET
26-05-10, 11:50
Hello:)

Vänligen välkomna Kamil Kurczak (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/members/kamilkurczak.html) som ny medlem i teamet, som ansvarar för våra kunder. Så just nu kommer vi att kunna ge dig stöd för snabbare:)

kamilkurczak
26-05-10, 11:52
Hello:)
Jag tycker om att hjälpa dig:)

Kolbi
26-05-10, 12:30
Hallo und herzlich Willkommen!

PS: Falls du mal dich im deutschen Bereich erweitern möchtest, deutsche Phrasen oder Support => Meddelande till mig:

kamilkurczak
26-05-10, 17:20
Jag är mycket nöjd med ditt erbjudande. Jag kommer ihåg:)
tack

Smiggy
26-05-10, 18:17
Var är du ifrån?

kamilkurczak
26-05-10, 18:20
från Polen och hur är det med dig?

Smiggy
26-05-10, 23:08
England.

Michal, finns det fler människor på vägen och kommer de att vara anhängare eller utvecklare?

VGF
27-05-10, 04:11
Välkommen Kamil, ni har en ljus framtid här tror jag.

Kanske bäst plugin 2010!

vBET
27-05-10, 06:14
England.

Michal, finns det fler människor på vägen och kommer de att vara anhängare eller utvecklare?

Under detta år förmodligen vårt team kommer att växa. Kan inte säga hur och när exakt, men vi växer:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1